Semak Tawaran Ke Tingkatan 6

Semak tawaran ke Tingkatan 6 2010 klik semakan tawaran ke tingkatan enam 2010

Along dapat tawaran ke Tingkatan Enam Bawah di Sekolah Menengah Teknik Gombak aliran Kemanusiaan

Pendaftaran pada 10 Mei 2010

©kujie – terus terang, baru pertama kali saya tahu SM Teknik menawarkan tempat untuk Tingkatan Enam.

Apesal Tak Klik?

Comments

  1. says

    jabatan pelajaran malaysia haruslah memberi peluang kepada pelajar yang gagal spm,sebagai contoh memberi peluang kepada mereka yang mahu masuk ke tinkatan enam tampa megira keputusan spm.
    Jom terjah post menarik dari rashid man ..gosip holywoodMy Profile

  2. Azizuan says

    tak pernah dengar pulak la form6 teknik..ingat takat SPMV tuh ja
    .-= Azizuan´s last blog ..Ukur Populariti Blog Dengan Popuri =-.

  3. MC says

    sy buntu samada nak pilih form 6, dploma atau tunggu pngilan mtriks ke-2….warghhh~~
    .-= MC´s last blog ..Tahniah! Anda Gagal Masuk Matrikulasi. Sila Buat Rayuan =-.

    • says

      itulah iza, Along tu bukan jenis ‘ulat buku’

      Kamanusiaan tu apa ye? ishh..zaman dah berubah
      tapi rasanya form 6 kt sek teknik sama je dgn kt sekolah biasa

  4. MalayaBerry says

    skrang ni cek masuk tingkatan enam macam nak cek masuk uni.
    .-= MalayaBerry´s last blog ..Research in Motion Breaks intoTop 5 Mobile Handset Manufacturers in the World =-.

    • says

      Itulah..tadi telefon sekolah
      pihak sekolah pun tak ada senarai
      tanya nak cek kat mana pun pihak sekolah tak tau
      last2 cari sendiri ;-)

  5. says

    adik saya pun dapat tawaran ke tingkatan 6 dalam jurusan kemanusiaan daftar 09 mei 2010, beza ngan anak kak jie..sbb kelantan bermula hari ahad persekolah

    :)

    terima kasih kak jie info yg berguna, sy terus check then call adik suruh buat preparation

    abang mu di kejauhan ini hanya membantu setakat yg mampu
    .-= mijie´s last blog ..Tanggungjawab seorang pemilik blog atau blogger =-.

    • says

      memang form 6 boleh semak bermula hari ni – 6hb

      kawan dia tahu, terus cek dan telefon sekolah tadi

      tapi – mgkn Along tak terima kot..

      Tahniah utk adik Mijie

  6. says

    bagus tips ni hehe :)
    .-= KNizam´s last blog ..Demam Bola Sudah Bermula – Shakira feat. Freshlyground – Time For Africa, World Cup 2010 (OFFICIAL) HD =-.

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge