26 Replies to “Special Sunday – Tapai Pulut Daun Getah”

  1. pernah tengok tapai pulut balut dengan daun getah ni kat kampung. Portion dia sikit tapi cukup. Orang2 sekarang, lagi2 di bandar buat tapai isi dlm bekas tuperwear lutsinar yg kecik tu je sbb dah susah nak cari pokok getah.
    Jom terjah post menarik dari seri.selaseh ..Belajar TajwidMy Profile

  2. tapai tu adalah sedap. cara bungkus pun saya suka sebab balut luar dengan plastk utk elak air menitik.

    semalam pegi kenduri area rumah kak jie ada tapai ni… ke ni tapai yang sama? 🙂
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..Respect & RelaxMy Profile

Comments are closed.