Detik indah itu

jam

Cantikkan jam ni…. harganya $99.99. Β  Free shipping. Β Sumber : cork clock

Pagi-pagi cerita jam. Apa cer (saya baca ayat macam ni kat blog muda mudi ) Saja je sebenarnya, saya nak tunjuk jam antik klasik susah nak jumpa saya.

Ini jam dinding di bilik tidur saya. Sadis betul sampai cicakman pun teringin nak gigit! Dah bertahun dah terjelepuk jatuh dari atas pintu bilik air tu. Β  Selagi ada bateri, hiduplah dia untuk berkhidmat walaupun robek hatiku

There are many different things that have happened in your life that have brought you to the point where you are today. They range from being very good and go through several degrees to the worst being really horrible.

34 Replies to “Detik indah itu”

  1. Jam yang di atas tu memang nampak menarik dan klasik.
    Jam lagi satu pun klasik jugak!
    Biarpun jam tu dah robek hatiku tapi masih mampu memberi peringatan tentang masa.
    .-= Kak Long´s last blog ..Cinta Strawberi =-.

  2. Biar robek asal berfungsi dgn baik.
    Tak pelu bazirkan wang tuk benda
    yg maseh bleh digunakan, elakkan
    pembaziran, itu pesanan zaman berzaman.
    .-= Eriyza´s last blog ..Semak Indeks Blog Di Google =-.

  3. simple but unique.. πŸ˜›
    .-= PutraMalaya´s last blog ..(HOT) Mustafa Kamal Attarturk Malaysia =-.

  4. rumah nenek saya di sg penchala ada dalam 20 jam dinding. 2 je yang bergerak.yang lain mmg tidak.arwah atok penggemar jam dinding.
    .-= arin´s last blog ..Memanjat ? =-.

  5. robek hatiku pon banyak jasanya jam tu kan?

    pastu bile jamtu dah nak abih bateri dan tunjukkan waktu yang salah mulalah salahkan jam sebab bangun lambat!!!! πŸ˜† padahal bila alarm henfon bunyi dok matikan :mrgreen:
    .-= ~mrs azmi~´s last blog ..tanduk iblis~ =-.

  6. dan atas pengalaman dan kenangan itulah yang mengajar tentang kehidupan sebenar. dunia realiti bukan seperti dalam drama yang sentiasa happy ending.

    makin banyak pengalaman dan kenangan makin dewasalah kita. itu yang membezakan cara manusia berumur 10, 20, 30 tahun dan seterusnya.
    .-= megat´s last blog ..Cemburu Lelaki, Suami Dan Ayah, Pertahankan Keluarga! =-.

    1. @denaihati, pengalaman byk mengajar kita erti kehidupan…walau sukar mana pun tempuhi lah dgn penuh kesabaran…setiap yg berlaku ada hikmahnya…

  7. bak kita manusia juga, kalau dah cinta, yang cacat tu la jadi pilihan walaupun rupawan dan hartawan sedia merayu kita cewahhh!! :mrgreen:
    .-= haritz´s last blog ..Menjala Di Serendah =-.

Comments are closed.