Diragut

“mama kat klinik,tadi kena ragut..luka,lepas ni nak p balai buat report polis”

“dia ragut gelang tangan je.. dia pintas shrek mama.mama jatuh,luka berdarah kat kaki. dah kena inject dah sejarum” -kujie

alhamdulillah mama ok. nasib peragut sial tu tak buat benda2 lain.

*mama = kujie

updated by- yonna

EDIT : 7 PM

menangis bukan sebab luka...tapi sedih tengok Shrek yang tergolek
menangis bukan sebab luka...tapi sedih tengok Shrek yang tergolek

Terimakasih semua. Terharu terima berpuluh² sms dan panggilan dari kawan² juga jiran tetangga.

Esoklah saya update cerita. Badan rasa sakit² sebelah kanan. Saya di balai polis dari jam 2.45 – 5 petang. Tunggu Pegawai dari Jabatan Siasatan Jenayah datang dari IPD  Kuala Kubu. Lepas ambil laporan dan siasatan, bawa pegawai polis ke tempat kejadian.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

55 thoughts on “Diragut”

  1. Pingback: Biarkan kenangan berbunga di ranting usia | Hidup Biar Sedap
  2. Baru tau Kak Jie kena ragut… Peragut ni kalau dapat tangkap, belasah ramai-ramai, sampai pecah muka. Dahlah menangguk di air keruh, habis menyusahkan mangsa. Ada sampai melibatkan maut. Syukur K. Jie hanya luka luaran..

    samdaddycools last blog post..Eh… dapat baby lah!

    1. @samdaddycool, heh.aku setuju!potong je tgn die, lagi bagus, xde nak susahkan orang lain lagi pasni…

      moga kak jie cepat sembuh…

      spatts last blog post..Missing In Action?

  3. Syukur, syukur, syukur Jie selamat. Sabar aje aku. Jangan marah Jie, adalah hikmah di sebaliknya. Ya ALLAH, moga kau hukum penjenayah yang menganiaya sahabatku ini. Amin.

    ODs last blog post..Salam Sayang Cucu-Cicitku…

Comments are closed.