Kaler apa?

Sekitar 11.30 malam. Lampu telah terpadam dan sepasang suami isteri merebahkan diri untuk tidur setelah sang suami kepenatan seharian didera oleh isterinya mengemas rumah sempena cuti hari minggu . ( Sebenarnya isteri kalah one two som sebab tu kena tutup lampu…cessss )

Tiba-tiba suami bersuara:

” Jie, scorpion kala apa ( colour apa )?”

” Hitam…..” Dengan tegas dan yakin

” Scorpion tu KALAJENGKINGlah……………”

Arrrrggghhhhh……… kena lagi. Anak dengan abah sama je!!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. kuang..kuang.. kuang..lawak, memang lawak.

    samdaddycools last blog post..Inflation : how to manage

    ©Kujie ~mlm tadi tengok mcm2 kaler…. tengah mlm buta jiran cina main bunga api berdentum2 cantik di langit..lama pula tu..entah berapa ribu dihabiskan….

  2. soalan dlm gelap..mmg tak terbayang jwp lain..hahahahah..

  3. hahahha..paham2.. tak pasan kala ngan kaler tuh.. tehehehe..

    nie teka teki apek la nih.. 😀

  4. spontan kan kjie. terus yakin je jawab.haha.

    penah gak kene nih.
    ish.sites! dang~haha.

  5. ha ha ha pakcik..gunakan masa yang berqualiti 😛

  6. umak aii .. sempat lagi bergurau shenda di kala itu ek? ;)) huhuhu

  7. sebenarnya dia dengar teka teki kat radio era….blk kenakan org pulak..:P

    erk zana..tak paham?

    bln2 posa ni lambat pick up kot..:D

    kala apa ( colour apa)

    kalajengking…dpt?

  8. Zana Sadri says:

    scorpion ngan kala jengking bukan kaler itam ke? salah ke jawapan kak jie tu??

    tetiba menjadi de beri de konpiuh!!

  9. hahahah…kan dah..memalam bute kak jie dah kene dajal….tabik sama hubby kak jie!

  10. heheheheh .. kalajengking.
    sian kak jie, nak tido pon kena kaco lagi

    ngeh ngeh ~

    selamat berpuasa.

  11. hahahhahaa..kak jie..husband kak jie lawak..hahahahaa..

  12. Kurt Kuden says:

    haha.. seriously kelakar..

    haha tibe2 je kan

  13. dia leh geng sekapala ngan sirman la kak

  14. ahahahaa, kala jengking ek,hii..lawak gakla husband akk nih,hihii..:)

Trackbacks

  1. Tag dari Encik Eddie Gigi Jarang | Hidup Biar Sedap says:

    […] Kalajengking – sebab kaler ( colour ) dia hitam tidak warna warni. […]

  2. […] Muka isteri dah bertukar warna dan kaler termasuklah kaler jengking. […]