Mak dan ayah saya kemalangan…

10.35 am – Saya baru dapat panggilan dari adik, Ku Ina ayah dan mak saya kemalangan. Dilanggar kereta dalam perjalanan balik dari kebun. Mereka dalam perjalanan ke hospital sekarang… Ya Allah….peliharalah kedua ibubapaku sebagaimana mereka menyanyangiku….. Selamatkan ibu bapaku dari dugaan ini…… Amin

Saya sedih …. 2 minggu lepas ayah telefon tanya bila nak balik….tapi saya tak dapat balik. Ayah bagitahu persiapan pasportnya dah selesai,dia akan ke Singapura minggu depan untuk urusan mengeluaran EPFnya disana.

Saya cuba telefon hp ayah, tetapi tidak berjawap……:cry:

Saya nak balik kampung petang ini, tunggu adik sampai dari Melaka…suami pula gagal dihubungi. Dia ke Cameron urusan kerja dah biasanya laluan dari Tapah ke Cameron tiada liputan telefon.

Doakan kedua ibubapa saya ye

40 Replies to “Mak dan ayah saya kemalangan…”

  1. Terimakasih ………… doa,kata perangsang, ucapan selamat dan tanda ingatan. yang dititipkan di sini. Saya perlu ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas doa rakan-rakan dan keprihatinan semua. Yang menelefon atau pun yang mengirimkan sms bertanya khabar. Terimakasih

  2. Salam Kak Jie,

    Masa mula2 terima sms pertama dr Kak Jie, Intan pulak yg panik sbb tu terus call Kak Jie. Intan doakan mak ayah Kak Jie selamat & agar Kak Jie kuat & tabah.

    Bila terima sms kedua rasa lapang & lega sikit. Moga Kak Jie selamat sampai utk menziarah mak ayah di kampung & moga mak ayah Kak Jie cepat sembuh. InsyaAllah.

    Sabar byk2 ya, Kak Jie.

    intans last blog post..SURAT UNTUK KAWAN IBU

  3. Ya Allah.. selamatkanlah kedua ibu bapa Kak Jie.. perliharalah kedua mereka.. tenangkanlah hati anak-anak mereka..

    Kak Jie, tabah ya Kak Jie.. banyakkan berdoa kepada Allah..

  4. Ya ALLAH, ya ALLAH, ya ALLAH… tolonglah selamatkan ibu bapa Kujie. Ya ALLAH… takutnya aku bila baca entri ni. Ya ALLAH, aku memohon kasih sayang-MU, agar KAU panjangkan usia mereka dan sembuhkan mereka seperti sediakala. Amin.

    ODs last blog post..Teori Opah Terbukti Betul

  5. semoga semuanya selamat, kak jie.
    alahai, seksanya kalau dengar khabar tak elok dari jauh dan kita tak dapat bersama ibu bapa masa tu. Kalau ada sayap, waktu tu juga terbang.

  6. takziah buat ku Ina di atas pemergian abg iparnya itu… pada kak jie… harap kak jie byk2 kan bersabar. bawak kereta lek lok ya…. 😕

    Zanas last blog post..RasaMas

  7. Saya doakan semuanya selamat. Kak jie balik kampung tu baik2..

    Shaffiks last blog post..Ashavin Sah Ke Arsenal

  8. k.jie, sy fhm kerisauan k.jie tu,k.jie doa byk2 semoga mereka selamat, insyaALLAH…mesti ada hikmahnya sume ni kan….

Comments are closed.