Mak dan ayah saya kemalangan…

10.35 am – Saya baru dapat panggilan dari adik, Ku Ina ayah dan mak saya kemalangan. Dilanggar kereta dalam perjalanan balik dari kebun. Mereka dalam perjalanan ke hospital sekarang… Ya Allah….peliharalah kedua ibubapaku sebagaimana mereka menyanyangiku….. Selamatkan ibu bapaku dari dugaan ini…… Amin

Saya sedih …. 2 minggu lepas ayah telefon tanya bila nak balik….tapi saya tak dapat balik. Ayah bagitahu persiapan pasportnya dah selesai,dia akan ke Singapura minggu depan untuk urusan mengeluaran EPFnya disana.

Saya cuba telefon hp ayah, tetapi tidak berjawap……:cry:

Saya nak balik kampung petang ini, tunggu adik sampai dari Melaka…suami pula gagal dihubungi. Dia ke Cameron urusan kerja dah biasanya laluan dari Tapah ke Cameron tiada liputan telefon.

Doakan kedua ibubapa saya ye

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Terimakasih ………… doa,kata perangsang, ucapan selamat dan tanda ingatan. yang dititipkan di sini. Saya perlu ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas doa rakan-rakan dan keprihatinan semua. Yang menelefon atau pun yang mengirimkan sms bertanya khabar. Terimakasih

  2. kak ina kl says:

    Salam ku jie..akak doakan agar ibubapa kamu sehat walafiat di berkati allah swt…

  3. kak jie..saya doakan semuanya selamat..semoga Allah memelihara mereka dan memberi kesihatan kepada mereka..ameen..

    izzahs last blog post..Jalan2 Hiburkan Hati

  4. Doa semoga semuanya selamat…amin

  5. moga dijauhkan dari musibah …

    pBs last blog post..514

  6. Sudah ramai yang mendoakan. Abang long mengaminkan sahaja. AMIN, AMIN, AMIN ya RABBAL ‘ALAMIN.

    Wahai Kujie. Izinkan Abang long mendapatkan alamat emel kujie. TERIMA KASIH

    Abang Longs last blog post..SETITITS AIR MATA PENGHARAPAN

  7. didoakan semuanya selamat

    abahfatehs last blog post..Kisah Upih Pinang

  8. sabar ye kak jie..sy doakan mak ayah kak jie selamat-selamat ajer..selamat balik kg..

    krieszs last blog post..satu titik..2 titik..

  9. sabar la kak jie..teruk ke kena nyer? banyakkan berdoa ek?

  10. mintak dijauhkan dari musibah. saya doakan semuanya dalam keadaan selamat.

    bersabarlah kak jie.

  11. semoga kedua2 selamat dan sihat. ameeen 🙂

  12. Bersabarlah ,setiap kejadian ada hikmahnya.Insyaallah mereka selamat

  13. salam..semoga semuanya dipermudahkan..hati2 balik kampung

  14. semoga semua nyer selamat.. take care..

    mummy_adams last blog post..Safety Gate

  15. Salam Kak Jie,

    Masa mula2 terima sms pertama dr Kak Jie, Intan pulak yg panik sbb tu terus call Kak Jie. Intan doakan mak ayah Kak Jie selamat & agar Kak Jie kuat & tabah.

    Bila terima sms kedua rasa lapang & lega sikit. Moga Kak Jie selamat sampai utk menziarah mak ayah di kampung & moga mak ayah Kak Jie cepat sembuh. InsyaAllah.

    Sabar byk2 ya, Kak Jie.

    intans last blog post..SURAT UNTUK KAWAN IBU

  16. kak kujie.. semoga semuanya selamat…. 🙁

  17. semoga semua dipermudahkan yg esa.amin

    takecare & drive safe

    combis last blog post..yang mana satu pilihan kalbu..?

  18. semoga tiada apa2..sabar ye kak jie..

  19. Kesian kak jie nak call suami,saat2 kecemasan camni tk dapat plak.. 🙁
    emm,sabar ye kak jie..saye doakan kedua ibu bapa kak jie selamat dari sebarang kecederaan..

    nadinezuharras last blog post..:: Kereta dan Kita

  20. mudah-mudahan mereka selamat.banyakkan bersabar….

    cikgu panjis last blog post..Hidup Kita Tidak Lama

  21. sabar kakjie.. insyaAllah semuanya selamat..aminn

    muadzlifes last blog post..Hanya Kerana….

  22. Semoga selamat…

    kruel74s last blog post..Never forget a face

  23. saya doakan mereka selamat ye!
    Sabar kakjie…ini semua dugaan Allah…

    ChekguBHs last blog post..MALAS!

  24. ma.. tabah hadapi semuanya ya. saya doakan dipanjangkan umur ibubapa ma, selamat dunia akhirat

  25. Ya Allah.. selamatkanlah kedua ibu bapa Kak Jie.. perliharalah kedua mereka.. tenangkanlah hati anak-anak mereka..

    Kak Jie, tabah ya Kak Jie.. banyakkan berdoa kepada Allah..

  26. sabar ye kak jie
    saya doakan mak & ayah kak jie selamat. insyaAllah

    mrs azmis last blog post..Setiap wanita itu cantik~

  27. sabar ye kak jie..
    semoga sumenya selamat..

    Callisters last blog post..Darwin Award

  28. Ya ALLAH, ya ALLAH, ya ALLAH… tolonglah selamatkan ibu bapa Kujie. Ya ALLAH… takutnya aku bila baca entri ni. Ya ALLAH, aku memohon kasih sayang-MU, agar KAU panjangkan usia mereka dan sembuhkan mereka seperti sediakala. Amin.

    ODs last blog post..Teori Opah Terbukti Betul

  29. semoga semuanya selamat..
    amin…

    menteils last blog post..Antara Nenek, Atuk, Cucu dan Akhirat

  30. semoga semuanya selamat, kak jie.
    alahai, seksanya kalau dengar khabar tak elok dari jauh dan kita tak dapat bersama ibu bapa masa tu. Kalau ada sayap, waktu tu juga terbang.

  31. takziah buat ku Ina di atas pemergian abg iparnya itu… pada kak jie… harap kak jie byk2 kan bersabar. bawak kereta lek lok ya…. 😕

    Zanas last blog post..RasaMas

  32. Abang kepada suami Ku Ina meninggal dunia juga pagi ini.

    Baca kat blog Ku Ina. Innalillah hi wa inailahirojiun. SMoga rohnya dicucri rahmat. Al-fatihah. Salam takziah.

    fazemys last blog post..Lelaki Yang Tak Boleh Dibuat Laki

  33. Salam..dah lama tak dtg sini, apa khabar kitak?…sy doakan semuanya selamat

  34. Smoga tiada apa2. Jgn risau sgt. Bersabarlah.

    fazemys last blog post..Lelaki Yang Tak Boleh Dibuat Laki

  35. Saya juga doakan semoganya semuanya selamat.. Kak jie pun sama, balik kampung tu berhati-hati..

    ecahs last blog post..ArrowHead Goreng..

  36. moga moga semuanya selamat.. aminnn
    salammm dr me dikejauhannns kak jie tewww..

  37. saya doakan semuanya selamat.. 😕

    Lan Bingkas last blog post..Bising di majlis perkahwinan

  38. jie…sabo yer….byk2 doa..insyaAllah….jun doakan juga….jaga diri ok!

    juns last blog post..

  39. Saya doakan semuanya selamat. Kak jie balik kampung tu baik2..

    Shaffiks last blog post..Ashavin Sah Ke Arsenal

  40. k.jie, sy fhm kerisauan k.jie tu,k.jie doa byk2 semoga mereka selamat, insyaALLAH…mesti ada hikmahnya sume ni kan….