57 Replies to “Mencuba Nasib”

  1. Sireh disusun dihias rapi
    Buat penyeri gubahan hantaran
    Apa sahaja hajat di hati
    Bunga rafflesia kami tadahkan
    .-= hafizmd´s last blog ..Chot vs Saod =-.

  2. Suspen gak tengok ada sirih junjung…
    Memang tak fikirpun Kujie nak meminang untuk along & angah tu.

    hahaha…dan belajar-belajar pergi meminang nampaknya! πŸ˜€
    .-= Kak Long´s last blog ..Safar =-.

  3. Bila dah jadi senior gitulah kena ambik alih orang lama jadi wakil …saya lambat lagi kot sebab anak saudara kecik2 lagi…
    .-= denaihati´s last blog ..Hidup Berani Untuk Gagal apa entri pilihan ANDA =-.

  4. pergh.. siap buat sirih junjung sume. hohoh ni nak pi meminang ke?
    .-= topo´s last blog ..4 Tips Tingkatkan Trafik Dengan Memahami Pelawat =-.

    1. @topo, suspen pergi majlis meminang ni…sebab pertama kali –kita tak kenal dan tau ‘cuaca dan adat ‘ di tempat orang..kena bijak baca suasana :mrgreen:

  5. eh kejap-kejap… ni untuk sape ni? conpius nyee…
    untuk si along? eh along? atau angah? hahaha
    .-= Kreuger´s last blog ..Apa perlu buat apabila dipaksa untuk kerja lebih masa. =-.

    1. @Kreuger, anak bujang kak jie belum habis sekolah lagi πŸ˜†

      anak saudara – kita cucu pertama dlm keluarga πŸ˜†
      semua mak2 sedara yg xcited..kami pergi 8 kereta..
      semua adik beradik ada kecuali 2 org yg kat luar negara πŸ˜†

  6. Macam masuk pertandingan mengubah bunga je ni!!!! Mungkin Kah???
    .-= denaihati´s last blog ..Blog Review : Hidup Biar Sedap memang Sedap =-.

    1. @denaihati, rupanya nak pegi meminang ..emmm.
      .-= denaihati´s last blog ..Blog Review : Hidup Biar Sedap memang Sedap =-.

    1. @jmr, zaman skrg……….rombongan meminang tak ada suspennya

      kedua belah pihak bersiap – suka sama suka, cuma majlis untk merasmikan saja πŸ˜†

  7. masuk pertandingan gubahan bunga @ projek pinang meminang???
    klu nak masuk meminang mmg kena pantun dulu kans…

    1. @Ayah Aiman, itu sireh junjung tu…hari ni pergi meminang anak dara org πŸ˜†

      tiba2……….teringat waktu dipinang dulu2…hakhak

  8. slmt t.hari ma…lama x menjenguk sebab xder tenet..
    ni dah ada tenet leh la jalan2… πŸ˜† heppy weekend ma..

  9. aikk?? dlm offline sempat lagi update.hehe…

    semoga majlis berjalan lancar. agakΒ² terdesak pantun dari karam sigh walia pun boleh pakai gak kut.hehe..

    1. @menteil, meminang tu macam nak merasmikan perhubungana je sebenarnya
      sebab sebelum datang tu – belah pihak perempuan pun dah tahu..dah ready

      tak de la rasa -ehhh…dia org terima ke tidak ye..tak de la suspen πŸ˜†

    1. @Akuro San, anak saudara pertama dlm keluarga…kiranya cucu pertama dalam keluarga
      kak jie kat Meru skrg ni…. lepas Zohor nak pergi ‘mencuba nasib” πŸ˜†

  10. Mencuba apa ni kak?
    .-= Mr.Bintang´s last blog ..Vodafon McLaren Mercedes Revealed Its Brand New MP4-25 =-.

    1. @Mr.Bintang, kak jie dah tweet ckp nk pergi meminangkan?

      issh…anak saudara bujang kak jie nak meminang anak dara orang hari ni :mrgreen:

      1. @Kujie, ooh ye ke… hehe.. x pasan td.. πŸ˜† ingt kot kak jie cubaΒ² wat bunga tu jee.. hehe..
        semoga pinangan diterima ya kak? hehe..
        .-= Mr.Bintang´s last blog ..Vodafon McLaren Mercedes Revealed Its Brand New MP4-25 =-.

        1. @Mr.Bintang, bile nak suruh kak jie buat sireh junjung…ehem…mencapai bintang di langit πŸ˜†

          tak kan nak melangut dok tengok je kot….. ( ayat makan dalam ni..tak faham mmg kena makan ajinomoto 3 kilo le lepas ni ) πŸ˜† πŸ˜†

          1. @Kujie, faham kak jie.. hehehe.. bajet x cukup lg.. kene ready sgalaΒ²nya baru leh try.. hehehe… πŸ˜›
            .-= Mr.Bintang´s last blog ..Vodafon McLaren Mercedes Revealed Its Brand New MP4-25 =-.

      1. @Kujie, oo. pantun meminang. Adeh~ macam-macam. tak tau lak kena ada pantun macam ni
        .-= ariff´s last blog ..Nak Jadi Gagah Punya Pasal =-.

        1. @ariff, tak semualah…kadan2 tengok pihak perempuan juga
          masa kita sampai tu, kita tengok rentak belah perempuan macam mana
          so..pandai2 lah ejas diri utk nampak ‘masuk geoup’ :mrgreen:

Comments are closed.