My Family’s Day

Hari ini, 10 daripada 11 adik beradik saya bersama keluarga masing² datang berkumpul di rumah saya……









About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. wah bestnyer. hehehehe

  2. Farah Deen says:

    seronoknya Jie…nampak pun meriah ja. big family. jie lak berapa org adik beradik?

  3. semua itu adalah adik beradik sebelah suami….10 orang dari 11 kesemuanya.

    Sangat² best…dan memang best!

  4. happy family!!
    sgt besh berendam dalam kolam itu ramai2 :))
    enjor ur day mama

  5. wahh..last time saya dapat kumpul reramai waktu gathering family sebelah abah..mmg bestt..

  6. ramai nyerrrrrrrr
    sgt2 best!!!!!!!!
    🙂

  7. Merakemas says:

    Kak Jie……

    Seronok nyer dapat kumpul ramai-ramai! Huhuhu Merak nak balik kampung arrrrrrrr waaaa…..

  8. wooooow…kak jie…bestnyer…tang makanan tu yg tak tahan…yummy…

  9. mikaounik says:

    wowowooo best laa mama..paling best dlm pool tue…
    waaahhh misi saya thn nie..mesti kena pegi umah mama..

    bleh kan mama 😛

  10. fireflies says:

    wah best nyer kak jie… patut la umah beso famili pun beso …rezeki pun beso.. 🙂

  11. http://beras-kujie.blogspot.com/

    Kak jie amik je la beras kujie tu.
    buat link kat “pautan lain”

    saya dah ada beras padu baru
    http://taman-pitis.blogsite.org

  12. cikgu panji says:

    Bestnye k jie.Saya punya adik beradik 3 je.

  13. best nye tgk fmly mama kumpul ramai2..siap ade pertandingan renang b’irama tu..he..he..ni yg wat lapar semula bile tgk makanan tu..
    adusssssss..cedap tuuuuuu..nk cikit..

  14. Salam Jie…
    Ramainya adik-beradik Jie… Jie anak ke berapa? Bestkan, bila berkumpul ramai-ramai. Meriah sangat nampaknya… tambah masa mandi kat kolam tu. Cam ada pertandingan renang tu… apa ke namanya, yang kaki jek nampak dok nari-nari kat permukaan… gegegegegege.

  15. DUNIABUDIN says:

    Fuyooooo… Ini acara makan besar sempena tahun tikus ke Jieeeee. Lepas tu pi berkubang kat waterfall… Bestnyeeeer.

  16. Waaaaaaaaaaa….. Bestnyeeee…

  17. echah_syed says:

    epi epi epi..best best best…!!!

    speechless jie… 🙂

  18. Meriah meriah… 😀 bestnya..

  19. BaniHassim says:

    Besnye kumpul ramai2….
    Kitorg satu famili dah lame tak kumpul gini…
    Ni kat umah akak la ek???
    Waaa…
    Meriah2…