My Location History

hotel de art shah alam
Jumaat 04/04/2014

lighthouse bukit malawati
Sabtu 05/04/2014

kuala lumput twin tower
Ahad 06/04/2014

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Bagus-bagus ya tempatnya, pengen berkunjung
    Jom terjah post menarik dari nira ..Perbedaan Penyebab Asma dan BronkhitisMy Profile

  2. dah macam wordless Wednesday dah ni.
    gambar kat bukit malawati tu masuk dalam muzium ye?
    Jom terjah post menarik dari FlavaPictures ..Liputan Penuh Majlis Pertunangan Fazli & SyidahMy Profile

  3. cantik hotel tu..x pernah dgr pulak nama hotel tu sblm nie
    Jom terjah post menarik dari Car Rental Kuala Lumpur ..Car Rental Kuala Lumpur (KL), MalaysiaMy Profile

  4. Hotel de art tu macam mahal sikit kan kak ji? tengok akt luar macam biasa je..tapi tengok harga tak macam hotel bajet pun
    Jom terjah post menarik dari Cara Hilangkan Jerawat ..Cara Hilangkan JerawatMy Profile

  5. Ke sana ke sini boleh tahan perjalanan minggu lepas.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Menikmati suasana musim bunga Sakura di halaman sendiriMy Profile

  6. ada orang tu cakap hotel de art tu hotel takder bintang pun tapi tengok gambar kat hotel tu macam berbintang-bintang je dan nampak cantik je
    Jom terjah post menarik dari mijie ..Menunggu masa untuk lenyapMy Profile

  7. Rumah api tu, kita boleh masuk tak?
    Jom terjah post menarik dari Hairul Azni ..Shawl Bercirikan Hijab Dari Hijabterkini.comMy Profile

  8. Jalan2 sambil buat advertorial…terbaiklah kak jie!
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Kehilangan MH370 Ketentuan IlahiMy Profile

  9. Rumah api tu macam menarik je..
    Jom terjah post menarik dari Sue ..Benarkah Minuman Protein Shake Dapat Membantu Untuk Kurus?My Profile

  10. Wah berjalan sakan 🙂
    Jom terjah post menarik dari Malaysia Tercinta ..Tonton Skool Of Lawak Full Episodes OnlineMy Profile

  11. selamat berjalan-jalan…. =P
    Jom terjah post menarik dari nabila biela ..Hambek Kau Nak Sangat!My Profile

  12. sy pun nk ikut gak kak kujie..heheh

  13. “Jauh perjalanan luas pendangan.” Thanks for sharing the wonderful pictures of your location history Ku Jie.

  14. Alhamdulillah cuaca baik boleh jalan2.. 🙂

  15. wahhh..bestnya kak jie

  16. Selalu nampak hotel ini tapi tak sempat singgah..
    Hotel ini dekat seksyen 7 kan kak Jie…
    Jom terjah post menarik dari Team Pulau Malaysia ..3D2N FULLBOARD PACKAGEMy Profile

  17. Kak Jie…gambar second tu kat mana?
    Jom terjah post menarik dari Owner TudungOnline.com ..Pemikiran Stereotype Golongan ‘Mat Salleh’ Tentang Wanita BerhijabMy Profile

  18. Untunglah kak jie boleh gi jalan..huhu.. nak ikut..
    Jom terjah post menarik dari Agen Penapis Air Coway ..TAK ADA NEW PROMO KER?My Profile