Tunggu siang dulu…..

.......apa?
.......apa?

Jam 6.30 pagi. Masih berbalam  gelapnya. Dari sliding door yang diselak , angin lembut pagi menyusup masuk mengucapkan salam selamat pagi . Lembut tanpa rakus.

Tiba² tercium wangian ……..

harum dan menusuk hidung.  Ku intai, ku jengok………… berbalam² pohon di tanaman.    Masih terlalu awal untuk burung berkicau.

Hati sangat terujan ingin tahu, perlahan² kaki melangkah dengan kamera siap ditangan

Tiba² kamera jadi gelap, kosong dan mati dengan sendirinya……

” change the batteries”

……………….. tunggu siang dulu!

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

26 thoughts on “Tunggu siang dulu…..”

  1. Jie memang dahsyat!

    G, biasanyalah kalau ada merpati putih kat luar rumah mcm tu, tambah lak ada bunga melur ke, kenanga ker, cempaka ker…..perkhhh….confirm macam kat kubur lak rasanya..

    sunyi,
    sepi
    angin sepoi2 bahasa
    pokok besar…..

    wahhh

    pontianak suka tempat2 mcm tu!

    so AWAS!
    dadah musuh negara!

    wakakakka

    psst! maza dlm proses pindah rumah!
    ada beberapa entry lama sedang diangkut ke tempat baru……

    alamatnya: http://www.mazaaida.blogspot.com

    hehhehehe

    mazas last blog post..Terang Hati

    1. giler………..semua jenis bunga dia sebut!

      mmg seram kalau bangun sebelum subuh….sliding door tu bertentang dgn pintu bilik
      buka pintu ……….terus clear nampak taman yg gelap
      tapi udah rumah sendiri……….sikit pun tak rasa takut.

      hahahaha..akhirnya pindah gak
      tak tahan kena kutuk sbb guna friendster :mrgreen:
      mcm budak2… 😆

      skrg ni dah boleh dipanggil blogger

      1. ahaks! jgn jeles..

        maza sentiasa muda belia remaja yg cute!

        wakakakaka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

        mazas last blog post..Terang Hati

    1. 6.30 tu bukan awal dah tu….org dah balik motong getah dah pun

      5.30 dah bangun..jadual makcik clenaner lebih awal dr siak kat surau tu tau
      6.30 tu dah anak2 kt meja makan, nk sarapan..nk bekal….
      6.45 dah keluar rumah walau sekolah 5 minit je…. anak2 tak mau pergi lewat..seblm kul 7 dah ade kat sekolah :mrgreen:

  2. hahah. this may sound cocky sket but .. I tak pernah terlupa nk charge battery kamera….. tp tu ah .. kadang kalau malas mau charge full.. sy charge half je then bawak kamera keluar and snap some shots.

    😉

    syazsys last blog post..Lelaki M and and the 18k

    1. kak jie tak de sundal malam…pernah beli kat cameron highland…
      masa balik tu..dah lewat malam
      punyalah serammmmmmmmmmm…dok hidu bau wangi bunga tu dlm kereta
      dok bayang mcm2
      tiba…………melayang depan kereta tu…..mcm filem tu ke
      tiba………….lampu kereta suruh depan tu dok melayang2..

      hahahaha….tapi bau dia mmg tahan lama juga

Comments are closed.