Ku Masih Teringat Kau Peluk Diriku

Tiba-tiba layan lagu Cinta Antara Kita – OST Dunia Baru The Movie –Β  sini

Β©kujie – Perlukah saya tulis 1500 patah perkataan lagi?

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. alhamdulillah..I feel the love.

  2. cinta xknal usia..mkin lame mkin dalam cintanya~

  3. magik bukan, hanya kata – kata seringkas itu kita dah berbunga di hati, bak kata orang kuasa cinta memang besar.
    .-= akuvision´s last blog ..Gangguan Hyperhidrosis =-.

  4. wah wah wahhhhh… romantiknyeeerrr.. sayang sayang ag.. ahhh, jeles. Nak kawen cepatt.. 😳
    .-= ann´s last blog ..Panggilan Pulau Untuk Abang Ben10!! =-.

  5. kak jie..pakai cantik2..wangi2..ehem2…
    menghitung hari la nie…
    πŸ˜† 😳
    .-= izzah´s last blog ..Saya belum jumpa lelaki bernama ADAM.. =-.

  6. hunny d bunny says:

    nanti week end dialog dia dah lain

    abang: “Yangggg, abang dah balikkkk”
    kak jie: “Sayang di bilik banggggg”

    hehehehehe….layannnn

  7. TMUkmkd says:

    wow~ berbonga2 di hati semua nampak

    😎

    so apa rancangan untuk isi masa yang ada?
    .-= TMUkmkd´s last blog ..Penunjuk Kod Sumber WordPress =-.

  8. yeahh..en abang sudah pulang..mau senyum ajer..hehe
    .-= hafizmd´s last blog ..Abah..kami sayang abah =-.

  9. norsaritanaini says:

    mcm dpt merasai apa yg kak kujie rasai sekarang ni…hati konpem berbunga2 kan ingin menyambut kepulangan suami tercinta…

    p/s untuk suamiku: tunggukan kepulangan syg yer…

    ahakssss…
    .-= norsaritanaini´s last blog ..Majlis Perkahwinan Adik Ipar No. 4… =-.

  10. Flying PIxel says:

    belaian jiwa~~ πŸ˜€
    .-= Flying PIxel´s last blog ..So, You’re a Designer? Try Adobe CS5 =-.

  11. Syafrizal says:

    Seronok la dia. Bertambah ceria :).
    .-= Syafrizal´s last blog ..Logo Halal Negara Asing =-.

  12. Wan Perlis says:

    eh dialog adik-beradik ka ni?anwar..

  13. yonna says:

    weeeeeeeeeeee! :p

    jom nyanyi lagu Bukan Cinta Biasa-Afgan pulak :p muahahaa
    .-= yonna´s last blog ..Kelabu =-.

  14. yahuuu…eh, tengah tidur pun senyum tu..
    .-= Lan Bingka´s last blog ..Nak minta tolong tu boleh… =-.

  15. pernyataan DH boleh timbul kontriversi
    hehe

    wah
    udah ada anak2 ramai
    lg sronok bergurau
    mahu belajar
    πŸ˜‰

    kak jie, 790 lg untuk bawah 100 k!
    gambateee
    .-= joegrimjow´s last blog ..ironman dan entry terakhir pasal buang bayi… mungkin? =-.

  16. adoi ai.. tau la tak sabar. dalam hati ade taman bunge-bunge berintikan coklat.. gagagaga
    .-= Kreuger´s last blog ..Laptop Acer Aspire One untuk diberi percuma =-.

  17. wah! budak2 berkampung lagi hujung minggu nanti ya.. heheheh
    .-= maza´s last blog ..Adakah munasabah pergi Langkawi naik Basikal? =-.

  18. entri yang pendek tapi cukup bermakna…heheh
    .-= Sky0ne´s last blog ..Betul Ke Kopitiam Tak Halal? =-.

  19. buang masa je tulis karangan kujie..

    ganti cadar , langsir, alas meja, cari lipstick baru, minyak wangi baru…
    buat pe nak menulis lagi…
    .-= klcitizen´s last blog ..hadiah birthday untuk alisya =-.

  20. nice blog πŸ˜‰ selamat berkenalan ;p
    .-= ain´s last blog ..Hadiah Birthday Untuk Alisya =-.

  21. tiba2 keluar lagu raya…
    pulanglah!!!!
    hehehe
    .-= mie´s last blog ..:: honeymoon di vietnam :: =-.

  22. Waaa untuk kesekian kalinya rasa macam telan mauripan yer Kak Jie :mrgreen: mesti rasa ringan melayang-layang dan kembang berbunga-bunga setaman hati tu kan :mrgreen:

    Sweet dream Kak Jie
    .-= iza~de~bintang´s last blog ..Camner cara jampi daun jadi duit? =-.

  23. Semoga abang selamat kembali…. Semoga terlerai rindu sekian lama…
    .-= azieazah´s last blog ..Akhirnya, watermark untuk blog sendiri… =-.

  24. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! cik abang nak balik!! :mrgreen:
    .-= ~mrs azmi~´s last blog ..ini kesudahannya?? =-.

  25. owhhh..teringat ketika cikmin berjauhan dengan suami beberapa tahun lepas,bila dapat ayat lebih kurang macam kat atas tu,hati tetiba jadi tersangat rindu tak tergambar!terasa macam nak terbang..eheheh..
    .-= cikmin´s last blog ..Saya nak bercerai! =-.

  26. zaman tulis karangan 1500 patah perkataan tu dah berlalu..

    ohhh.. hati yang sedang berbunga πŸ™‚
    .-= cikgu isza´s last blog ..Contest | Hadiah Birthday Untuk Alisya =-.

  27. SHIMI says:

    layan rindu ke layan blues kak..

  28. waahh..sweet sangat!!
    selamat menanti kepulangan yang terchentaa! hehe πŸ˜€
    .-= Faizal @ FTN´s last blog ..Tengok Gambar Amani dari Adamaya (Mia Sara Nasuha) Dan Bandingkan.. =-.

  29. MrRollies says:

    ooo!!!!!
    Sweet!!
    .-= MrRollies´s last blog ..Blog Minggu Ini : Syahirul.Com =-.

  30. mokteh says:

    tak perlu!!
    jom kita nyanyi sama2 kak
    .-= mokteh´s last blog ..Finally at Home: Home Sweet Home! =-.

  31. Salam Kak Jie.

    Tak perlu.. tak perlu Kak Jie tulis panjang2 lagi. : ) :mrgreen: :mrgreen: πŸ˜‰ πŸ˜‰
    .-= Incik RestNrilekS´s last blog ..Savings : Tips to extend your Budget =-.

  32. gembiranya kakak kita sorang niii…
    πŸ˜†
    .-= paeh´s last blog ..Bila Bandwidth Exceeded! =-.