34 Replies to “Ku Masih Teringat Kau Peluk Diriku”

  1. wah wah wahhhhh… romantiknyeeerrr.. sayang sayang ag.. ahhh, jeles. Nak kawen cepatt.. 😳
    .-= ann´s last blog ..Panggilan Pulau Untuk Abang Ben10!! =-.

  2. nanti week end dialog dia dah lain

    abang: “Yangggg, abang dah balikkkk”
    kak jie: “Sayang di bilik banggggg”

    hehehehehe….layannnn

    1. bhahaha..tempek trus ja.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
      .-= Azizuan´s last blog ..Ukur Populariti Blog Dengan Popuri =-.

  3. wow~ berbonga2 di hati semua nampak

    😎

    so apa rancangan untuk isi masa yang ada?
    .-= TMUkmkd´s last blog ..Penunjuk Kod Sumber WordPress =-.

  4. mcm dpt merasai apa yg kak kujie rasai sekarang ni…hati konpem berbunga2 kan ingin menyambut kepulangan suami tercinta…

    p/s untuk suamiku: tunggukan kepulangan syg yer…

    ahakssss…
    .-= norsaritanaini´s last blog ..Majlis Perkahwinan Adik Ipar No. 4… =-.

  5. belaian jiwa~~ πŸ˜€
    .-= Flying PIxel´s last blog ..So, You’re a Designer? Try Adobe CS5 =-.

  6. Seronok la dia. Bertambah ceria :).
    .-= Syafrizal´s last blog ..Logo Halal Negara Asing =-.

  7. weeeeeeeeeeee! :p

    jom nyanyi lagu Bukan Cinta Biasa-Afgan pulak :p muahahaa
    .-= yonna´s last blog ..Kelabu =-.

  8. adoi ai.. tau la tak sabar. dalam hati ade taman bunge-bunge berintikan coklat.. gagagaga
    .-= Kreuger´s last blog ..Laptop Acer Aspire One untuk diberi percuma =-.

  9. owhhh..teringat ketika cikmin berjauhan dengan suami beberapa tahun lepas,bila dapat ayat lebih kurang macam kat atas tu,hati tetiba jadi tersangat rindu tak tergambar!terasa macam nak terbang..eheheh..
    .-= cikmin´s last blog ..Saya nak bercerai! =-.

  10. ooo!!!!!
    Sweet!!
    .-= MrRollies´s last blog ..Blog Minggu Ini : Syahirul.Com =-.

  11. tak perlu!!
    jom kita nyanyi sama2 kak
    .-= mokteh´s last blog ..Finally at Home: Home Sweet Home! =-.

  12. gembiranya kakak kita sorang niii…
    πŸ˜†
    .-= paeh´s last blog ..Bila Bandwidth Exceeded! =-.

Comments are closed.