Ada Sayap, Boleh Terbang Ke Langit Ke ?

buraq oil

Buraq Oil

buraq oil kedah

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. First time tengok stesen minyak jenama ni.. huhu
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Rezeki Locum RM1120My Profile

  2. nama pom bensinnya unik juga, ini jadi sangat mengesankan bagi kita…
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Jakarta Utara Telp. 021-9466-8989 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  3. rasanya pernah sekali terjumpa stesyen minyak yg ganjil tapi dah lupa sama ada ianya berjenama Buraqoil.
    mungkin untuk pemilik stesyen minyak yg bermodal kecil dan di kampung2. kalau di bandar mmg susah untuk hidup stesyen minyak macam ni
    Jom terjah post menarik dari Ladfe Amir ..Bukannya Fizo Omar (Episod 1)My Profile

  4. ooo kat utara ada rupanya, mesti melayu owner diakan..
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..3 Blog Pilihan TerbaikMy Profile

  5. hehe…terus teringat 1 stesen ni kat area perak…lupa kat mana…

    tp mase tengok, mmg terbyang peristiwa israk mikraj Rasulullah..
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Petua Kesihatan:Punca Kebas TanganMy Profile

  6. bila difikirkan, bagus jugak letak nama tu…salah satu cara berdakwah & menyampaikan ilmu kepada orang…mana taknya, mesti non-muslim akan tertanya2 kenapa pakai nama brand camtu…
    Jom terjah post menarik dari Farid Adam ..Wordless Wednesday – Ada Apa Hal Ni?My Profile

  7. Assalamualaikum Akak…

    First time tgk nama ni… Nice…
    Jom terjah post menarik dari AmiRini ..Kawan… Teman…. Kekasih… Terima KasihMy Profile

  8. ni kat mana yer kak jie….saya jumpa satu jer tempat kat Langkawi….
    Jom terjah post menarik dari Norizwan ..Durian crepe sedapnya nyam nyamMy Profile

  9. wahh nama..bgusnye..

  10. Jenama tu yang membuatkan orang ingat sampai bila-bila. Memang terbaiklah!
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..7 Teknik Berkesan Menguasai Bahasa Asing Dalam Masa 6 BulanMy Profile

  11. fuhh..pelik nama jenamanya..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Blog popular di Bandar Baru Bangi.My Profile

  12. Tak pernah lagi jumpa, dari mana dia ambil minyak agaknya.
    Jom terjah post menarik dari Izzat Aziz ..Bajet perbelanjaan, perlu atau tidak?My Profile

  13. Mesti kat Kedah ni..selalu jumpa stesen minyak yang tak pernah dengar kat sana..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Cabutan Bertuah Menggapai Gadjet ImpianMy Profile

  14. Wah. Hebat sekali nama dan logonya. πŸ˜€

  15. Pertama kali dengar…syarikat BUMI ker?
    Jom terjah post menarik dari azman ..Che Det -Anwar-Ah Jib Gor-TGNAMy Profile

  16. di kampung sy (sg.manik teluk intan) ada satu stesen minyak ni..

    siap berjenaka ngan adik kalau isi minyak kat situ mesti berdesup gamaknya nak sampai tempat dituju..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Gigi baruMy Profile

  17. Baru teringat,ada juga stesen minyak buraq ni kat area Langkawi masa bercuti dahulu. Sangat susah didapati di mana-mana,hanya di tempat tertentu sahaja. =)
    Jom terjah post menarik dari Finalcross ..iTunes 11 Serba RingkasMy Profile

  18. kuda ku lari gagah berani..minyak kuda ni. πŸ™‚
    sikit hari lagi banyak ler kot cawangannya.
    Jom terjah post menarik dari En.Oren ..Pemacu USB Gangnam Style.My Profile

  19. tak pernah lagi jumpa stesen minyak jenama nih….
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Bantal Sebagai Harta KarunMy Profile

  20. pergghh..nama memang nk kena sedap kak..hehe
    Jom terjah post menarik dari wanmus ..Tiket PERCUMA Seminar Niaga 2013My Profile

  21. Ibu Mifzal Arsyad says:

    kat mana ni kak pam minyak ni?
    Jom terjah post menarik dari Ibu Mifzal Arsyad ..Wordless Wednesday : Bidor DamansaraMy Profile

  22. Salam kenal πŸ™‚
    pegasus dgn burung buraq sama ke?

  23. wah! elok gak ada jenama tersendiri dan memecahkan monopoli beberapa kerat syarikat minyak gergasi,…

    tapi apa2 hal pun nama Buraq tetap di hati.. hahaha
    Jom terjah post menarik dari maza ..Tarikh 12.12.2012 alamat istimewa dan petanda bahayaMy Profile

  24. Tak pernah dengar jenama stesen minyak ini sebelum ini. Kalaulah boleh terbang alangkah seronok. Saya berangan-angan kalau ada alat telepot macam StarTrek lebih cepat berjelajah.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Kempen Berblog secara Berhemah 2013 (Responsible Blogging Campaign)My Profile

  25. Sekali pandang macam kenal jer stesyen minyak ni, tapi rasanya bukan yang saya tahu tu… πŸ˜€ setakat ni saya pernah jumpa jenama ni di kelantan jer, tapi abg ipar cakap di sekitar kedah pun ada… yang kak jie punya gambar ni kat mana jer?
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..WordPress Elvin dan Ikan RohuMy Profile

    • gambar ni kat Kedah, Kuala Nerang.
      memang syarikat ni tak banyak tempat ada. Kat Kedah ada 14, Kelantan ada kat Gua Musang dgn Bachok , kan?

      kat Perak ada 2-3, Pulau Pinang ada 1

      mungkin ramai yang tak pernah tengok….
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Ajarkan Aku Menulis Tajuk EntriMy Profile