37 Replies to “Ada Sayap, Boleh Terbang Ke Langit Ke ?”

  1. rasanya pernah sekali terjumpa stesyen minyak yg ganjil tapi dah lupa sama ada ianya berjenama Buraqoil.
    mungkin untuk pemilik stesyen minyak yg bermodal kecil dan di kampung2. kalau di bandar mmg susah untuk hidup stesyen minyak macam ni
    Jom terjah post menarik dari Ladfe Amir ..Bukannya Fizo Omar (Episod 1)My Profile

  2. di kampung sy (sg.manik teluk intan) ada satu stesen minyak ni..

    siap berjenaka ngan adik kalau isi minyak kat situ mesti berdesup gamaknya nak sampai tempat dituju..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Gigi baruMy Profile

  3. Sekali pandang macam kenal jer stesyen minyak ni, tapi rasanya bukan yang saya tahu tu… πŸ˜€ setakat ni saya pernah jumpa jenama ni di kelantan jer, tapi abg ipar cakap di sekitar kedah pun ada… yang kak jie punya gambar ni kat mana jer?
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..WordPress Elvin dan Ikan RohuMy Profile

    1. gambar ni kat Kedah, Kuala Nerang.
      memang syarikat ni tak banyak tempat ada. Kat Kedah ada 14, Kelantan ada kat Gua Musang dgn Bachok , kan?

      kat Perak ada 2-3, Pulau Pinang ada 1

      mungkin ramai yang tak pernah tengok….
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Ajarkan Aku Menulis Tajuk EntriMy Profile

Comments are closed.