Adakah Ini Sijil Pengesahan & Kepatuhan Syariah ?

penjaga gunung jerai

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. penjaga gunung ke kak jie? macam-macam..
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Jobdirumah.com Scam?Menipu?My Profile

  2. Ternyata ada juga ya penjaga gunung ?? pekerjaan yang cukup sulit namun sangat menyenangkan sebab kita bisa bekerja sambil menikmati keindahan alam
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Bogor Telp. 0816-183-9992 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  3. main pacak kot ni
    Jom terjah post menarik dari azura ..Makan Som TamMy Profile

  4. Bila tengok gambar ni teringat dulu masa nak daki gunung jerai ikut jalan raya aktiviti bomba.
    Jom terjah post menarik dari Naziman ..Gadget iPhone 5 ada tugasan baru yaMy Profile

  5. Di merapi juga ada penjaga gunungnya…
    Jom terjah post menarik dari Ramzi ..Cara Memasang Artikel Terkait / Related Posts Gambar Dengan LinkwithinMy Profile

  6. wahh..siap ada signboard lagi tuu..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Kepenatan handle kenduri kahwin aku..My Profile

  7. mungkin maksudnya orang yang sudah lama menetap kat situ kot
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..2012 Tahunku Yang KacakMy Profile

  8. gambar kucing tu agaknya melambangkan apa ye ?
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Menang Samsung Galaxy S3 pulakMy Profile

  9. nampaknya walaupun dunia semakin canggih, masih ramai yg terperangkap dengan fahaman dan pegangan meragukan seperti dalam gambar.

    mungkin mereka menganggap kiai ini wali yg patut dihormati agaknya
    Jom terjah post menarik dari Ladfe Amir ..Apa itu Contest CikaiMy Profile

  10. Dekat Malaysia pun da penjaga gunung jugak ye kak.. Ingatkan dekat Indonesia je ada macam ni.
    Jom terjah post menarik dari Hazmin Hamudin ..Akhirnya Harimau Malaya Bangun Dari TidurMy Profile

  11. Ni signboard baru ke erk? rasanya dulu macam lain jer… ke saya yang tersilap ya…
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..Bereksperimen dengan WordPress dan LEMP server.My Profile

  12. gambar tu macam sama dengan gambar minyak panas alfiat kalau tak silap..heeh
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Hampir 12K pageviews semingguMy Profile

  13. Boleh terima dan boleh tidak terima. Terpulang kepada setiap orang. Pada saya, ianya banyak terdapat dalam perbualan orang-orang Melayu lama tentang penjaga-penjaga gunung ini.
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..Sirah Rasulullah s.a.w. Perlu Dikaji SemulaMy Profile

  14. Gunung Ledang pula, cucu cicit Puteri Gunung Ledang yg jaga kot? 😀
    Jom terjah post menarik dari Dulu Lain Sekarang Lain ..Baru Tonton – Pontianak Vs Orang MinyakMy Profile

  15. Macam gunung berapi kat Indonesia tu ada gak penjaganya… Ada pulak ek signboard macam tu kat gunung jerai.
    Jom terjah post menarik dari JunAina ..Adat Jawa – Kami Di Sambut MeriahMy Profile

  16. penjaga gunung ni orangnya wujud la ek?
    ke orang alam lain.
    Jom terjah post menarik dari Izwan ..Mudahnya Menjemput Rezeki Allah, Kita Perlu Usaha!My Profile

  17. Seperti di Indonesia pun ada penjaga gunung.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # pandangan kosongMy Profile

  18. Biasa dengar cerita orang-orang tua setiap gunung ada penjaganya seperti di Indonesia tapi ni kali pertama lihat papan tanda penjaga gunung … t
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Blog Terperangkap Dalam Dunia SEOMy Profile