Bukan Putrajaya Tetapi Kuala Lipis Pun Ada!

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. aimannajmy says:

    wah baru tahu ada jugak kat pahang huhu.. wordless wednesday kak kujie semua rare-rare saya suke hehe
    Jom terjah post menarik dari aimannajmy ..Mari melukis dengan Samsung Galaxy S2 part 2My Profile

  2. Informasi Laman Web says:

    hehhehehe apa lagi, moh le ke sana wat lawatan… hehe 🙂
    Jom terjah post menarik dari Informasi Laman Web ..Panduan Joomla 2.5 PercumaMy Profile

  3. izwanyusof says:

    klasik ni klasik. hehe..
    Jom terjah post menarik dari izwanyusof ..Hari Pertama Di Tempat Praktikal Sungguh…My Profile

  4. alamanda putrajaya pon xleh lawan ngan yg ni. hehe
    Jom terjah post menarik dari Ekspresi Ruang ..Upside Down: Kipas Berbentuk Helikopter Terbalik Ilham Raffaele IannelloMy Profile

  5. tempat aku lepak masa buat praktikal kat lombong emas penjom dulu. malam-malam lepak sini. haha..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Download 3GP Gadis bertudungMy Profile

  6. wahh.. kat lipis pun ada alamanda.. mane satu yang wujud dulu?
    Jom terjah post menarik dari Suraya ..Album Duit Hantaran KahwinMy Profile

  7. Assalamualaikum,
    Ohhhhh kembarnya ada di sini…bila sampai negari maju, pandai pulak dimekup jadi mewah 😉
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Sarapan Terlampau Payah Nak JumpaMy Profile

  8. Lah ingatkan dekat Putrajaya sahaja ada rupanya ada ditempat lain juga.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # naik pelaminMy Profile

  9. kat kulim pun ada kak jie..alamanda holmes..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-Safety FirstMy Profile

  10. gua rasakompleks ni lebih lama dari yang putrajaya haha
    Jom terjah post menarik dari mijae ..Koleksi Kartun Kartunis ZunarMy Profile

  11. lahhh.. ingatkan kat Putrajaya aje.. agaknya inilah tempat asal nama Alamanda kot.. hehehe
    Jom terjah post menarik dari maza ..Muncul sudah, Proses hibernisasi sudah tamatMy Profile

  12. Open air ye. Mesti kadar sewa pun rendah ni 🙂
    Jom terjah post menarik dari Azwan ..Excavator vs WiraMy Profile

  13. Ibu Mifzal Arsyad says:

    wah rindunya kat sini..ms duk lipis dulu selalu makan kat sini..
    Jom terjah post menarik dari Ibu Mifzal Arsyad ..Wordless Wednesday : Nebuelizer AgainMy Profile

  14. selalu lalu K Lipis x perasan pun yg ini.. hehe
    Jom terjah post menarik dari KesumaAngsana ..WW No. 2 – Princess Kate Middleton Vs Princess Diana – No Matter What, I’m Still Admire Lady DMy Profile

  15. Org Kuala Lipis plak kata…ingatkan Kuala Lipis je ada tetapi Putrajaya pun ada. 🙂
    Jom terjah post menarik dari Sara ..Shawl Kedut Bercorak Bidang BesarMy Profile