38 Replies to “Menjadi Saksi Gadis Sunti Ditangkap Basah”

  1. budak kampung ? mungkin tu antara kelebihan budak kampung..sebab masa sy duduk dibandar amat berbeza bila berpindah ke kampung..

    masa kat bandar, jangankan main hujan, main tengah panas pun kena panggil masuk rumah..

    tapi bila berpindah ke kampung, seolah-olah ada imuniti pulak dalam bab main ni..agaknya sebab kat kampung banyak pokok..jadi mak2 akan segar & kool je sepanjang masa..hehehe
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Aku dan penMy Profile

  2. agaknya dia kena hujan masa nak balik dari rumah kawan. sebab tu mak dia tak marah. cuba sesaja main ujan. tak pasal kena piat telinga =)

  3. aduh! memang basah sungguh… huhuhu

    hebat! hehehe
    kalau sekarang suruh kak jie mandi air hujan seperti itu, alamat tak lama kena selsema agaknya…

    ahaks.. hehehe

Comments are closed.