Hujan Kiri Dan Kanan

Lokasi : Tingkat 7 , Kondo KLiuc Kajang – Whatsapp Along

Posted with WordPress for BlackBerry.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Saya jarang sekali lihat langsung antara batas hujan, ternyata kalau do potret dari ketinggian seperti itu ya,,
    cukup unik..
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Manfaat dan Pentingnya Air Putih bagi Tubuh Kita | Jasa Sedot WCMy Profile

  2. nice foto kujie…
    tebal gila awan, nie kalau hujan 2-6jam banjir nak dekat seminggu gak nie…
    malaysia nie bila nak maju…
    hujan skit habis banjir….
    maju dalam tv je,kenyataan nya macam negara ape ntah…
    diharapa bila hujan tak banjir la kn?
    Jom terjah post menarik dari TopiJerami90 ..Gambar Zara Shafruddin Kahwin Nicholas RuddMy Profile

  3. yg ni kalau kata kena lalu kt tgh hujan, mmg insyaAllah xkena hujan. hehe
    Jom terjah post menarik dari Ekspresi Ruang ..Bangku Daripada Komposit Kayu Dan Aluminium Tuang Rekaan Hilla ShamiaMy Profile

  4. Tengah2nya tak hujan,, pengambilan foto yang bagus Kak Jie.. salut buat anda
    Jom terjah post menarik dari Rina As ..Memahami Perbedaan Google Dance, Google Sandbox, Deindex dan BannedMy Profile

  5. subhanallah, hujan2 pun cantik kan pemandangan..
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Edisi Baca #2 – Hafalan Solat DelisaMy Profile

  6. cantiknya pemandangan tuh
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Percubaan Pertama Yang Tak MenjadiMy Profile

  7. hehe..kiri kanan..memanglah hujann..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Bukan aku tak suka kena kiss..My Profile

  8. budakserius says:

    Comel gambar :)
    Jom terjah post menarik dari budakserius ..Mesti Baca!! Keburukan Makan Dengan Sudu!My Profile

  9. Cantik..
    Jom terjah post menarik dari Kak Long Mawar Merah ..Wordless Wednesday : Yang sejuk-sejuk sajaMy Profile

  10. Subhanallah. Terima kasih kak jie berkongsi gambar ni.

    Mase kecik2, ingat lagi lari dari hujan yg datang dari arah belakang =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Cerita Motivasi Blogger Sepenuh Masa!My Profile

  11. sungguh indah keajaiban ciptaan Allah…mahasuci tuhan yg memiliki kekuasaan di langit dan di bumi

  12. Subhanaallah… sangat cantik…
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Robot Wanita Pertama yang Paling CanggihMy Profile

  13. Wow lawanya…
    Jom terjah post menarik dari adamfaiz ..Kalau Rasa Hebat Cuba Yang Ini!!My Profile

  14. wah cantik lah kujie :)
    Jom terjah post menarik dari klcitizen ..berpelukanMy Profile

  15. wah.. kena cari kat kawasan tak hujan tu.. mana2 tau boleh jumpa puteri kayangan ke.. ahaks..
    hehehehe

    psst: tahniah kak jie.. gambar tu begitu menarik sekali.. cun sehh.. macam2 cerita dok ada.. huhuhu

  16. Kuasa Allah,kiri dan kanan dan ditengah2 dia tak beri hujan.
    Jom terjah post menarik dari azmanisma ..Wordless Wednesday #Air dicincang tak akan putusMy Profile

  17. Tempat kerja saya terletak di Kota Damansara. Kalau Rawang hujang lebat manakala Kota Damansara terang benderang susah hendak beri alasan kerana saya ini menaiki motosikal ke tempat kerja. :-)
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – #Apa yang penting kerjasamaMy Profile

  18. Cantik pemandangan.
    Jom terjah post menarik dari akak mah ..Menu di Sa Pa @ SapaMy Profile

  19. kalau naik kereta kat highway dapat rasa beza hujan bila ke depan dah tak hujan
    Jom terjah post menarik dari azura ..Daulat TuankuMy Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam