Insentif Untuk Beranak Ramai

harga masuk tandas majlis daerah

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Untuk anak2 biasanya jauh lebih murah, ini cukup adil juga…

  2. Untungnya ada Samsung service di negara kita bila smartphone samsung kita mengalami masalah atau keursakan bisa memakai jasa mereka yang pad dasarnya lebih tahu tu …
    Jom terjah post menarik dari Rina ..How To Create jQuery Featured Content Slider For WebsiteMy Profile

  3. ibubapa kena kerja kuat sikit nie… 🙂
    Jom terjah post menarik dari Wan Fauzi™ ..Isu Syria | Pendirian Syeikh Dr. Yusuf Al-QardawiMy Profile

  4. semuanya RM je skrg. sabar je lah
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Jom Makan Mee Goreng Sempoi JeMy Profile

  5. Ohh tandas ke ni?hehe
    Jom terjah post menarik dari Hafizul ..Sekeping Nota Untuk AyahMy Profile

  6. Ada pula caj seperti itu. Baguslah ada diambil kira untuk caj kanak-kanak. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday Sup Gear Box TropicanaMy Profile

  7. bukan harga sama ker…? mana lokasi nie kak jie…?
    Jom terjah post menarik dari sukma ..CityLink Yang LembabMy Profile

  8. bagusnya kalau itu semua free / gratis 🙂
    Jom terjah post menarik dari Rina ..How To Get and Create a Free Blog From .Edu DomainMy Profile

  9. mungkin kanak-kanak hasil buangannya kurang sikit dari yang dewasa..bayar pun murah la sikit..hehe
    Jom terjah post menarik dari blackrosehunter ..NeurotoksinMy Profile

  10. haha dok pk apa motif kak jie ni..nnti org yg beranak ramai pun kena ada insentif khas untuk masuk toilet berbayar ek..hahaha..
    Jom terjah post menarik dari Bidadari ..Telatah : Mama Jangan Marah TauMy Profile

  11. hehe..dah naik harga dah sekarang…kena bersiap sedia buat perancangan keluarga nih..:D

  12. sekarang ni..nak tunaikan hajat memang kena ada RM..apa nak buat kan
    Jom terjah post menarik dari kak ina kl ..Wordless WednesdayMy Profile

  13. maksu tersirat…. => si emak diberi 30sen seorang… anak seorang doploh sen. lagi ramai anak, lagi tinggi sen/ringgitnye… yer kakjie?

    hihihih….
    Jom terjah post menarik dari Ummi Hanie @ Nis Azmier ..Betulke Diana Danielle sudah bersalin?My Profile

  14. Hihihihi..mendalam maksudnya…
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..Acer Aspire P3 Ultrabook Yang MenggodaMy Profile

  15. tak dikenakan bayaran , nampaknya tak ada gaji untuk cleanerkan ?
    Jom terjah post menarik dari Zqah ..Gambar-gambar Malam Cinta Rasul KemamanMy Profile

  16. mula2 tak faham pastu tengok komen kak jie baru perasan..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-Kasihnya Ibu..My Profile

  17. Paling mahal pernah bayar 50 sen masuk tandas
    Jom terjah post menarik dari wan gerrard ..Jadual FIFA Confederations Cup 2013My Profile

  18. Mungkin sebab kanak2 guna air sikit kut 🙂
    Jom terjah post menarik dari azman ..Cuti-Cuti MelakaMy Profile

  19. Jarang tgk harga macam ni.. biasanya, sekali masuk 30 sen. tapi kalau sekali anak ramai mau masuk, byk juga nak bayar.. nampak gayanya kena berhenti kat highway, atau cari tandas yg free.. hihi
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Laksa PenangMy Profile

  20. sekarang zaman duit kak kujie…hehehehe…
    Jom terjah post menarik dari Alin Marlini ..Wordless Wednesday #033My Profile

  21. kadangnya yg nak kencingnya kita aje, tapi takkan nak tinggal anak kat luar plak kan…kojam bonar la hai…semua nak duit je..hmmm….dunia dunia…

    kena bayar pun tandas takdelah bersih mana pun. maintenance camtu gak..

    • biasanya saya bayar mana yg guna je, kalau anak je guna, bayar utk anak je. org tu pun tak cakap apa.. kalau diri sendiri nak guna, anak tinggal kat abah dia.. hehe
      Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Laksa PenangMy Profile

  22. Assalam..
    Semua benda kena pakai duit..
    Jom terjah post menarik dari Nozi ..Shaklee Ingredient PhilosophyMy Profile

  23. kanak2 sepatutnya free la
    Jom terjah post menarik dari Jawatan Kosong Kerajaan ..Jawatan Kosong Di Perbadanan Bukit BenderaMy Profile

  24. err..gua tak berapa faham la..
    Jom terjah post menarik dari titan ..5 Tips Cara Mengatasi Masalah untuk Update blog.My Profile

  25. Haaa… Kalau anak 6 orang… Semua sekali berapa da~~
    Jom terjah post menarik dari Izzuddin Fauzi ..Awek SabahMy Profile

  26. hihi jimatla sikit
    Jom terjah post menarik dari ilasaleh/baby/mama amana&arief ..Antara DETAIL SCAN dan 3D/4DMy Profile

  27. Kanak2 pun 20sen ye..hmm
    Jom terjah post menarik dari hafizrahim ..Rezeki MasukMy Profile