31 Replies to “Insentif Untuk Beranak Ramai”

  1. Jarang tgk harga macam ni.. biasanya, sekali masuk 30 sen. tapi kalau sekali anak ramai mau masuk, byk juga nak bayar.. nampak gayanya kena berhenti kat highway, atau cari tandas yg free.. hihi
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Laksa PenangMy Profile

  2. kadangnya yg nak kencingnya kita aje, tapi takkan nak tinggal anak kat luar plak kan…kojam bonar la hai…semua nak duit je..hmmm….dunia dunia…

    kena bayar pun tandas takdelah bersih mana pun. maintenance camtu gak..

    1. biasanya saya bayar mana yg guna je, kalau anak je guna, bayar utk anak je. org tu pun tak cakap apa.. kalau diri sendiri nak guna, anak tinggal kat abah dia.. hehe
      Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Laksa PenangMy Profile

Comments are closed.