Jangan ………?

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

29 thoughts on “Jangan ………?”

  1. Jangan memanjat tak kira panjat kawan, kekasih, isteri anak, abang, adik, kakak, atuk, nenek sebab nanti bergoyang kabel car tu hu hu hu hu

  2. logo tak sesuai..mesej tak disampaikan dengan jelas..lama pulak nak kena fikir..jadi org akan abaikan je..

    masa sekolah rendah pernah lukis poster untuk kelas seni..saya buat tulisan bunga-bunga konon dah sehabis kreatif..pastu cikgu seni marah..tulisan bunga-bunga camtu camne nak sampaikan mesej kat orang..nak baca pun susah..(T_________T)

    logo-logo camni patut orang tengok terus tindakan refleks..tak sampai 1 saat dah tau apa maksudnya..berkat kena marah cikgu lekat sampai sekarang =)

Comments are closed.