ikan kelah sungai chiling

Kalaulah Piranha

ikan kelah sungai chiling
Lokasi : Santuari Ikan Kelah Sungai Chiling

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

28 thoughts on “Kalaulah Piranha”

  1. Terasa sejuknya airsungai… Ada rakan-rakan bercadang untuk mandi sungai hujung minggu ni, tapi Dira rasa keberatan nak pergi sebab semuanya perempuan. Tak ada pengawasa dari orang yang lebih dewasa.. Mungkin lain kali boleh rancang lagi…
    Jom terjah post menarik dari HAdira Kifly ..Tika Hujan TurunMy Profile

      1. Tu salah satu sebab Dira tak jadi nak follow diorang, sebab lately asik hujan je… Takut kalau ada perkara yang tak diingini berlaku…
        Jom terjah post menarik dari HAdira Kifly ..KrantMy Profile

    1. ikan ni tak mengigit kaki pun macam kat spa tu
      bila dibagi makanan ikan ( pallet) baru dia dtg dekat
      mmg dia hidup bebas

      maksudnya……..memang banyak ikan dlm sungai ni
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Kalaulah PiranhaMy Profile

  2. Salam,

    Comelnya kaki cik intan, ke kaki mak intan ni? heheee

    ni pi terapi kaki ke? ehhhh apatah orang panggil tu, bg ikan makan kulit2 mati kat kaki..alahaii lupa plak istilah tu heheee
    Jom terjah post menarik dari yanmie ..#WW – Di Larang BaringMy Profile

    1. bukan Yan… ini kat sungai
      ikan tu bebas hidup ….ada tempat² kita boleh nampak sekumpulan ikan dengna jelas
      ada satu tempat..ikan lagi besar dari yang ni

      ini sungai yang dalam jagaan Pejabat Perikanan kat Kuala Kubu Bharu, esok kak jie up entri…tapi pernah pergi sini…ada dah entri dlm blog ni.
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Bantu Kamal Affendi Hashim Yang Sakit AVMMy Profile

Comments are closed.