Kosong

kosong

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Baru last week singgah kat Kuala Lipis. Tak tau pulak km0 ada kat sini.
    Jom terjah post menarik dari Slik ..10 Blogger Terbaik MalaysiaMy Profile

  2. aimannajmy says:

    i see you~~~ sebenarnya 0 itu bentuk mata huhu.. saja ja gurau2

  3. teringat 0km di KK
    Jom terjah post menarik dari Mus ..Replika Ubi Kayu Penghias Bulatan Pekan Karakit, Pulau BanggiMy Profile

  4. antara dua makna gambar itu – baru sampai atau baru nak jalan..
    Jom terjah post menarik dari iAwani ..Ren Ng CEO Lytro Letak jawatanMy Profile

  5. ingatkan laju Najwa Latif tadi…hehehe

    0mile ke maknanya tu…
    Jom terjah post menarik dari daddydee ..Eyriqazz vs Denaihati : Real SuperheroMy Profile

  6. Ada juga ya alamat yang bernomor kosong (0),,, 🙂
    Jom terjah post menarik dari Rina As ..Google Update Algoritma Baru, Google PenguinMy Profile

  7. 0 ? Sudah tiba di destinasi?
    Jom terjah post menarik dari ProfHariz ..Didikan Ibu Bapa Masa KiniMy Profile

  8. mohon najwa latip buat klip video guna batu ni
    Jom terjah post menarik dari mijae ..New Arsenal Away Kits 2012/2013 Revealed: Pink and Purple ?My Profile

  9. kira nyer penghujung jalan la nih yer…tak pernah jumpa lagi batu ‘kosong’ tuh…huhu
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..7 Senyum Tawa Yang Paling MenawanMy Profile

  10. kawan saya pernah buat profail pic FB, “kota tinggi” 0 KM. batu penanda ni r,tapi kat kota tinggi.
    Jom terjah post menarik dari izwanyusof ..Apa Perlu Buat Sebelum Berpindah Hosting?My Profile

  11. tengah bayangkan kak jie posing kat situ dengan gitar, kalah najwa latif..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-P.U.P.U.SMy Profile

  12. kalau tak silap kak jie penah bikin entry pasal gambar di atas.. hehehe

    Kuala Lipis ialah tempat permulaan pengiraan jarak di Malaysia.. kan kan kan..
    hehehhe
    Jom terjah post menarik dari maza ..Sungai Madek, Kampung Sri Lukut, KahangMy Profile

  13. okeh dah sampai ye, boleh turun suma…
    Jom terjah post menarik dari jemarioren / ciknor ..Makan free sapa tak nakMy Profile

  14. hehe…mmg tak pernah jumpe batu tanda km camni..kosong kosong =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Wordless Wednesday #22 Bagaimana kita?My Profile

  15. ingatkan lagu najwa latiff hehe
    Jom terjah post menarik dari KesumaAngsana ..Peribahasa Lembu Punya Susu, Sapi Dapat NamaMy Profile

  16. ksong..kosong kosong…. – najwa latif
    Jom terjah post menarik dari dennis ..KELEBIHAN DAN KEKURANGAN EBOOK ARIFF SHAHMy Profile

  17. Kenapa….
    Jiwa kurasa kosong…
    Fikiran tak tenang..
    Semangat ku hilang..

    Entah ke mana…..
    Melayang tanpa arah tujuan..
    Resah, gelisah, sayu, pilu, bosan & tension…

    Menerpa setiap penjuru kamar hatiku…
    Suasana ku sunyi & sepi…
    Ahh….Mengapa……
    Ya Allah……berilah aku petunjukmu..
    Sesungguhnya pada-Mu saja..

    Mampu aku luahkan segalanya..
    Amin……

  18. “Setiap detik diperhatikan
    Kau cari cara putar belitkan
    Kau jadikan diriku kosong kosong”

    feeling najwa latiff jap hahaha
    Jom terjah post menarik dari topo ..5 Perkara yang Anda Perlu Tahu Sebelum Merekabentuk Banner atau BuntingMy Profile

  19. ehh.. tak pernah lagi jumpa batu tanda jalan yang tulis “0”.. haha..
    Jom terjah post menarik dari Suraya ..Duit 50 Sen Baru Untuk Simpan BarangMy Profile

  20. 0 ni maknanya diorang dah terlebih tanam batu tanda jalan gamaknya. Hihihihi.
    Jom terjah post menarik dari Faizul ..Wordless Wednesday #6 – How To Train Your DragonMy Profile

  21. kosong…kita bermula dari kosong…dari kosong kita mula mencari…dari satu kepada dua, ianya bermula dari kosong…

  22. Dulu orang putih ingat Kuala Lipis ni berada di tengah-tengah Malaya.
    Jom terjah post menarik dari GreenLava ..8 Tips to Drive Engagement on Your BlogMy Profile

  23. ingatkan nombornya hilang sebab vandalisme, rupanya memang kosong.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Cerita Eyriqazz Vs DenaihatiMy Profile

  24. Ikhtiar Shah says:

    kosong jiwa ku kosong.mcm lagu dah…
    kosong,kuala lipis..hehe
    Jom terjah post menarik dari Ikhtiar Shah ..Isu Hantaran Dan Kos Perbelanjaan Majlis PerkahwinanMy Profile

  25. mohd firhan jasni says:

    kalau kat depan pejabat pos lumut, takde batu ni. cuma ada monumen km 0 je. :p

  26. Oh sudah sampai ke destinasi.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # Call me Pak LongMy Profile

  27. wahh.. batu penanda sampai pintu masuk depan rumah. first time tengok. *perak neh*

  28. whoa! x pernah sampai ke sini lagi la

Trackbacks

  1. […] Depan Pejabat Pos Kuala Lipis – klik sini->Kosong […]

  2. […] pergi melawat dalam blog kujie2.com. Sempat juga aku tinggal kan komen dalam entrinya yang bertajuk Kosong.Tapi kenapa disaat entri ni ditulis, komen aku tiada pun dalam entri kosong tu. Haha. Jangan-jangan […]