37 Replies to “Hadiah Misteri Dari McDonald’s”

  1. lalat pun nak heboh, aku makan KFc kat The mall (tingkat bawah), Kuala lumpur, siap ada anak lipas lagi dari atas meja. Terus berjalan naik atas pinggan.
    Aku pun panggil staf tu tanya benda nie apa? Dia boleh jadi bisu tak tahu nak cakap apa.

  2. hehe..skrg ni lalat cam normal kalau kat kg2..penternakan ayam secara besar2an di kawasan kebun getah/sawit punca pembiakan lalat2 ni.kg gua antara mangsa..2kali kes aduan rakyat pun masih camtu gak..glamerkan lalat masuk tv je.. :mrgreen:**ek..wordless eh?maaf.gua ter’emo.haha
    Jom terjah post menarik dari robotkuning ..WORDLESS RABU | BACKLINKMy Profile

  3. mana ada bising………tgok entri ni tak de sepatah kata pun…hahaha

    kalau kak jie bising, mesti buat entri 1500 patah perkataan macam bertih jagung πŸ˜†

    bab gemok tu mcm perliiiiiiiiiii je…hehehe
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Ayam PiruMy Profile

  4. sat g ada reply “alah kak jie ni itu pun nak bising” πŸ˜†

    tapi… kenapa saya nampak frend prize tu macam gemuk2 belaka? bukan slim melim? ke saiz hidangan kanak2?
    Jom terjah post menarik dari syafiq_lomotech ..Wordless Wednesday #24My Profile

Comments are closed.