Menjaring Angin

gagak yang bijak

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. makin kotor adalah kawasan tu..hehehe
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Wordless Wednesday #7 – Set Kecantikan Kulit Shaklee PilihankuMy Profile

  2. eh pestime dgr peribahasa menjaring angin….buta kayu tol saya…
    Jom terjah post menarik dari Faizal Fredley ..Panorama Sekitar Ekspedisi Gunung TahanMy Profile

  3. Bisakah angin di jaring?hehehe
    Jom terjah post menarik dari nira ..Perbedaan Penyebab Asma dan BronkhitisMy Profile

  4. itu maksudnya paan yaa.. Q gak pahammmm kok gambar doang yaa
    Jom terjah post menarik dari jual madu asli ..Cara Menghilangkan Panu Secara Cepat Dan AlamiMy Profile

  5. Yang nie tong sampah yang membuang sampah..hehehe.
    Jom terjah post menarik dari mohd yazed ..Hakikat Kedudukan Boss dan Anak BuahMy Profile

  6. Bila baca tajuk tu, tak faham apa yang dimaksudkan..Tapi bila tenung gambar betul2, abru dapat apa yang cuba disampaikan..
    Jom terjah post menarik dari MamaBard ..Tak Menyesal Daftar Jadi Ahli Shaklee Bila…My Profile

  7. oo peribahasa ni…memang sia-sia je ada tong sampah kat situ
    Jom terjah post menarik dari hafiz ..Perlawanan JDT vs PKNS FC Liga Super 2014My Profile

  8. siapa yang menjaring tu..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Keputusan Pemenang Blogger Contest TalkShow Limpahan RezekiMy Profile

  9. I always spent my half an hour to read this webpage’s articles or reviews everyday along with a mug of coffee.
    Jom terjah post menarik dari http://www.youtube.com ..http://www.youtube.comMy Profile

  10. menjaring burung x pernah lg..menjaring ikan sungai pernah la..hehe
    Jom terjah post menarik dari Car Rental Kuala Lumpur ..Car Rental Kuala Lumpur (KL), MalaysiaMy Profile

  11. Tiga kali raya pon tak dapat apa…:)
    Jom terjah post menarik dari JuneAina ..Perjalanan Terakhir Seorang IbuMy Profile

  12. Menjaring Angin = Perbuatan sia-sia?
    Jom terjah post menarik dari maza ..Hujan mencurah, air paip masih tiada.My Profile

  13. Apa tu menjaring angin? dapat sampah ya..he..he

  14. Kak Jie ada misi hendak menjerat gagak ker?
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Menikmati suasana musim bunga Sakura di halaman sendiriMy Profile

  15. Cerita burung bijak guna batu masa nak minum air dalam botol tu gagak ke ek? Lupa dah
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Melompat Lebih Tinggi!My Profile

  16. Pernah menjaring burung wak-wak dan lumayan hasilnya
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Seminar DSR Property StrategyMy Profile