Pemalu Yang Tak Malu

Lokasi : Petrosains KLCC

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Isu Panas says:

    lol..dah salah faham, igtkan sikap manusia pemalu..hihi
    Jom terjah post menarik dari Isu Panas ..Pertandingan Komen Terbanyak | GiveawayMy Profile

  2. eh..pemalu bukan yang memukul kat sebelah tu ek?

    petrosains yg ada dinosaur tu kan?mcm mana x jumpa pulk yang ni ❓
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Bajuku Sama Dengan Baju ArtisMy Profile

  3. Pemalu yang tak malu
    Karena tidak sungkan – sungkan untuk memukul sesuatu, kurang ajar sekali.. hehe
    Jom terjah post menarik dari Rina As ..Kapan Waktu Yang Tepat Membangun Blog BaruMy Profile

  4. ciksembang says:

    lama dah tak pergi semula ke petrosains
    Jom terjah post menarik dari ciksembang ..Wordless Wednesday #8 Biawak berlagaMy Profile

  5. Sobri Mansor says:

    Saya faham Kak Jie
    Jom terjah post menarik dari Sobri Mansor ..5 tablets terbaikMy Profile

  6. syafiq_lomotech says:

    tak pe. lambat laun mereka paham :mrgreen:

    btw, lama tak pergi petrosains. harga macam mana ek? ke kak jie ada buat entri pasal harga? kehkeh (mode: malas gugel)
    Jom terjah post menarik dari syafiq_lomotech ..Wordless Wednesday #27My Profile

  7. dah sampai tahap ‘boleh baca’ blog kak jie ni…. blog kak jie ramai pengunjung tetapi tak ramai yang boleh baca dan faham 😆
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Jalan Laju Laju Sampai Hujung KampungMy Profile

  8. mana tau benda tu malu ke tidak eh? :roll:
    Jom terjah post menarik dari isza ..Saya seksi itu urusan saya dengan TuhanMy Profile

  9. Pemalu untuk dipalu. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday #18 – Famili GajahMy Profile

  10. tengok gambo pastu tengok komen. hehe…lambat pickup plak
    Jom terjah post menarik dari jemarioren ..Entri 111111My Profile

  11. syafiq_lomotech says:

    kalau pemalu itu malu maka bila dipalu tak berbunyi 😆
    Jom terjah post menarik dari syafiq_lomotech ..Wordless Wednesday #27My Profile

  12. Tengok gambar seminit baru la faham..
    Dipengaruhi oleh tajuk..
    Lambat sikit pick-up 😆
    Jom terjah post menarik dari Nadya ..Tahukah anda?My Profile

  13. laaa….jenuh pk..pemalu rupanya…pemalu @ pemukul kan
    Jom terjah post menarik dari munnafendy ..WW: Sengal badanMy Profile

  14. pemalu = alat yang digunakan untuk memalu? :mrgreen:

    tenung gambo lama baru paham
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..berat hatiMy Profile