Apesal Tak Klik?

Comments

  1. yonna says

    mama,yonna penah pegi last year. tapi takde laaa sekotor ni ma -__-” tapi dulu masa naik eksaited la nak tengok apa yang indahnya kan, sekali… alahaiii kat penang punya view lagi cantik muahaha. tak faham kenapa dinamakan pemandangan indah (ok, indah itu subjektif) hueheue

  2. says

    Ini bukan kelemahan, tapi lebih kepada sifat buruk bangsa Malaysia. Pada saya kelemahan adalah sesuatu yang tidak boleh atau sangat sukar diubah seperti saiz tubuh badan dan warna kulit.

    Sifat buruk seperti ini dapat dihapuskan jika negara bertunjangkan pemerintahan yang adil, agama didahulukan dan akhlak diutamakan.
    Jom terjah post menarik dari Akmalnizam ..Minyak Wangi Kasturi KijangMy Profile

  3. says

    Indah sungguh susunatur “garbology art” nih, hehe. Ini salah satu masalah genetik yang sukar diubati kerana kurangnya kasih dan sayang, kurangnya sayang pada diri, kurangnya sayang pada sesama manusia, kurangnya sayang pada alam, kurangnya sayang pada negara, dan kurangnya sayang pada agama.
    Jom terjah post menarik dari Akmalnizam ..OFFICE BOY cum DISPATCHMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge