Pulut Dakap Padang Besar

pulut dakap

pulut dakap padang besar

 

 

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. ooo… pulut mendakap pisang… konfem manis kannn…

    x ingat penah makan ke idak. dolu2 penah duk jitra, dan bbrp tahun sudah gi padang besar, xjumpe pulak pulut ni
    Jom terjah post menarik dari Ummi Hanie ..BBQ di pantai Tanjung BidaraMy Profile

  2. biasanya kalau pulut mmg sedap la.. kena pulak de isi dalam.. uih, sedapnya..
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Tips Menghantar Anak Pertama Kali Ke SekolahMy Profile

  3. perkhhh!!!..melekat kat tekak weiii..

    hehehe
    Jom terjah post menarik dari maza ..Listen, Listen, Listen, When I talk you listen!My Profile

  4. kalu rajin jalan2 ke negeri orang..banyak perkara baru,trmpat dan makanan baru dapat dirasa. nampaknya saya blm pernah rasa yg ini.
    Jom terjah post menarik dari Ladfe Amir ..Dulu Tiada PTPTNMy Profile

  5. 1st time makan mak yg buat..
    haritu ada mmebr dari filipin bawak, lebih kurang mcm pulit dakap jgk rupa dia, tapi dorg panggil ‘suman’

  6. Kiranya luar pulut,dalam pisang?Macam mana la rasa agaknya ya?Dulu masa pi padang besaq tak dak pulak jumpa..
    Jom terjah post menarik dari Hairul Azni ..Google PageRank – Apa Maksud Setiap Angka?My Profile

  7. PM tak pernah lagi makan rasanya….
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Kedai Lampu Murah dan Sememangnya MurahMy Profile

  8. memang nampak sedaplah….
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..Keputusan penuh Johor Darul Takzim vs ATMMy Profile

  9. Pulut kosong je ke kak? Tapi tengok macam ada isi dekat dalam pulut tu.
    Jom terjah post menarik dari Hazmin Hamudin ..Malaysia Destinasi Pelancongan Mesra Pelancong IslamMy Profile

  10. As-Salam. Hari tu ada beli kat pasar malam. Setgh tempat kuih ni dipanggil nama lain, tapi lupalah …. hmm apa ye. Pulut Dakap belah sini diletak pisang ….. anak saya cakap macam hantu pocong … adehhh adehh …
    Jom terjah post menarik dari hasrulhassan ..Kod QR BlogMy Profile

  11. assalamualaikum kujie…nampak mcm sedap sbb x pernah makan lg ni…:)
    Jom terjah post menarik dari maszull ..Segmen Top Up By Blogger Emas PutihMy Profile

  12. Nampak macam sedap… :)
    Jom terjah post menarik dari Aya ..10 Gambar Siti Nurhaliza Memakai Tudung LitupMy Profile

  13. sedap ke..xpenah rasa pun
    Jom terjah post menarik dari notainsan ..Muhammad Al-Fateh Penakluk KonstantinopelMy Profile

  14. sedap ke…xpenah rasa pun..
    Jom terjah post menarik dari notainsan ..Muhammad Al-Fateh Penakluk KonstantinopelMy Profile

  15. saya tidak pernah rasa lagi pulut dakap ni. tetapi nampak macam sedap. tertelan air liur
    Jom terjah post menarik dari faizal ..Kenapa Hidup Untuk MemberiMy Profile

  16. Ini seperti salah satu jajanan pasar favorit saya…
    Jom terjah post menarik dari Jefri ..Gambar Desain Sabun Unik Untuk Souvenir dan HadiahMy Profile

  17. Apa rasanya … manis ke?
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Suzuki Swift Model Baru 2013 Kereta Idaman DilancarkanMy Profile

  18. kalau cicah dengan ikan terubuk masin okey tak…!? baru beli dari Sarawak
    Jom terjah post menarik dari lensablogger ..Ikan Terubuk Masin Sarawak Online!?My Profile

  19. berkudap2an dengan dakap2an..

  20. Sedap dan berminyak. Lazat. hehe
    Jom terjah post menarik dari Izzat Aziz ..Cara kita berbedaMy Profile

  21. pulut? sedap tak pulut ni?
    Jom terjah post menarik dari titan ..Isu dengar dan hormat.My Profile

  22. macam tapai je..wahahahaa..terangĀ² pulut isinya..saya tak boleh makan pulut kalau tak makan nasi..angin.
    Jom terjah post menarik dari sharafie ..Kawasaki ER6n 2012 Kepuasan MenunggangMy Profile

  23. Mungkin sebab pulut ni diikat kemas,dari situ dapat nama dakap kut.
    Jom terjah post menarik dari azman ..Rangup!My Profile

  24. cantiknya gmbr pertama tuh rasa mcm nak capai je dr skrin. rupanya mcm pulut panggang tapi nih versi kukus kot nih kan.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Seronoknya Berkenalan Dengan Rakan BakeriMy Profile

  25. wahh..apa rasanya? manis? masin?
    Jom terjah post menarik dari ohcikgu ..Aksi panas – Pelajar sekolah gadai nyawa ke sekolah setiap hari..My Profile

  26. Pertama kali melihatkannya. Tertanya-tanya apakah rasanya?.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Introduction to Mobile Web Technologies oleh tim Amanz EDUMy Profile

  27. wah.. acane rasa agaknya ek.. boleh la kak jie tlg buatkan utk sy nanti.. heheh
    Jom terjah post menarik dari fariq ..Wanita Curi Kereta Api Dan Rempuh bangunanMy Profile

  28. oh ini ke namanya..pernah nampak tak pernah rasa..hehe
    Jom terjah post menarik dari afif ..Semakan Kemasukan ke Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 4 2013(Ambilan Pertama)My Profile

  29. tak tahu namanya..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-Hantu Yang WujudMy Profile

  30. Nampak sedap..Kak KL mana ble dapat ni kak jie?
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..Pengiklan Pandang Rendah Kemampuan BloggersMy Profile

  31. dakapan daun pisang ? baru tau nama dia tu pulut dakap..hehehe..pernah jumpa dan makan, tapi tak tau nama pun..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Dilema merotanMy Profile

  32. haaaaa… macam pernah rasa sekali dua masa pi utara.. sedap jugak nih.. tak tau namanya pulut dakap.. hehehe
    Jom terjah post menarik dari KiD ..Wordless Wednesday | Helikopter dalam RumahMy Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam