Satu Dari Lima Perkara Sebelum Lima Perkara

ubat tahan sakit

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. semoga cpt sihat dan sihat2 selalu lps ni 🙂
    Jom terjah post menarik dari Ekspresi Ruang ..Mannat Milik Shah Rukh Khan: Rumah Agam Mewah 7 Tingkat Di MumbaiMy Profile

  2. sihat sebelum sakit..
    semoga cepat sembuh kakjie..=)
    Jom terjah post menarik dari Nabiel ..Hanya Kepada Mu Ya Allah.My Profile

  3. ubat sakit apa tu kak jie ???
    Jom terjah post menarik dari ishak ..Isu Video Seks Melia Aimelia Panas !!!!My Profile

  4. Cik Share says:

    satu gambar cukup beri 1000 makna 🙂
    Jom terjah post menarik dari Cik Share ..Lirik Lagu Biar Sampai Ke Bintang – AsmidarMy Profile

  5. saya sokong komen azman sbb dia dah taip dulu apa yg saya fikir bila tengok gambar ubat dlm blog nih.

  6. satu dari lima, sihat sebelum sakit.
    Jom terjah post menarik dari Izwan ..Saya Nak Hosting Percuma Pengendali BlogMy Profile

  7. infoserius.com says:

    Semoga sihat kak jie.
    Jom terjah post menarik dari infoserius.com ..Vatican City : Negara Terkecil di DuniaMy Profile

  8. Sorang lagi blogger sakit… semoga cepat sembuh !
    Jom terjah post menarik dari adamfaiz ..Curi Duit Dengan Google WalletMy Profile

  9. Moga cepat sembuh. Moga terhapus jugak dosa2 kecik.
    Jangan cilok makan ubat ok.
    Jom terjah post menarik dari AziE ..Kerdipan MataMy Profile

  10. ingat 5 perkara sebelum 5 perkara . . sakit tu Allah nak uji supaya kita sentiasa ingat pada-Nya . hehe
    Jom terjah post menarik dari Mr.Sepet ..Kenapa Hidup Kita SusahMy Profile

  11. Tak sihat ka kakjie?
    Kalau tak sihat, moga cepat sembuh 🙂
    Jom terjah post menarik dari Affan Ruslan ..Bantu Saya Untuk Menang Macbook ProMy Profile

  12. Lia Nadia Qistina says:

    Ubat adalah penyembuh sakit, maka sediakan ubat, takut nanti bila sakit tak ada ubat pula.
    Jom terjah post menarik dari Lia Nadia Qistina ..Asus Memo Tablet Android 7 InciMy Profile

    • ubat adalah penyembuh sakit,yep dan tawakal serta doa adalah penyembuh segalanya…berharap berserah..selepas kita makan ubat hati dan otak kita harus di fokus untuk menghilangkan sakit..diakui lepas kita makan ubat..kita duduk bertafakur..kosongkan minda lepas tu fokuskan otak kita untuk menghilangkan kesakitan
      Jom terjah post menarik dari ishak ..Cinta apa ada dengannya ?My Profile

  13. …moga cepat sembuh, Jie!

  14. sihat sebelum sakit…jaga diri elok2 ye kak..cik abang dah ada kat sebelah tu..
    Jom terjah post menarik dari bardboo ..Keluarga Kecil KamiMy Profile

  15. sihat sebelum sakit kak jie…jaga kesihatan k
    Jom terjah post menarik dari azura ..Episod 9 Vanilla CoklatMy Profile

  16. bila dah sakit memang timbul banyak masalah.. jadi jgn suka tanguh kerja (nasihat untuk diri sendiri)
    Jom terjah post menarik dari CMRatu ..Wordless Wednesday #20My Profile

  17. Kalau sudah sakit banyak perkara tertangguh dan beribadat pun terganggu.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..3 Juta tonton Kuch Kuch Hota HaiMy Profile

  18. Ingat lima perkara
    sebelum lima perkara

    sihat sebelum sakit.. lalalalala

  19. Sihat sebelum kurang sihat.

    Rutin pil ke ni Kak Jie?

    Apa2pun, moga Kak Jie ceria sokmo =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Bila suami merajuk…My Profile

  20. Ada dua maksud ni…satu sihat sebelum sakit,satu lagi sebelum Kak Jie buat kerja lain kena makan ubat dulu 🙂
    Jom terjah post menarik dari Azman ..Wordless Wednesday # bijak macam diaMy Profile

  21. Bila sakit apa pun tak boleh buat.. jangankan nak blogging nak makan pun susah.. bersyukurlah masa sihat
    Jom terjah post menarik dari zool ..Dapat Notis Pemotongan Bekalan ElektrikMy Profile

  22. sihat sebelum sakit…

    takpe la..sakit kan penghapus dosa..kifarah dosa-dosa yang lalu..kita manusia biasa banyak mana la amalan..lagi banyak terlanjur perbuatan..

    muhasabah untuk diri saya sendiri..(-.-)