Titan

cendol sedapTITAN

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. makan cendol bikin seger apalagi kalau di cuaca lagi panas … :)
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Kapan Waktunya Mengganti Sikat Toilet ?My Profile

  2. cendol pulut kan? mesti likat kaw kaw punya santan dia nih :)
    Jom terjah post menarik dari Afiq ..Bersoal Tanya di Ask.fmMy Profile

  3. Jadi terliur ingin mecuba cicipi
    Jom terjah post menarik dari Bang Iwan ..Inilah Daftar Lengkap Pemenang Infotainment Awards 2013My Profile

  4. Sedapnya cendol tu.. nyam..nyam… :)
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Anugerah Blogger Popular 2013My Profile

  5. hidup biar sedap ..
    Jom terjah post menarik dari zaatboy ..Doa waktu pagiMy Profile

  6. khusus untuk Encik Titan sahaja kah??kebulur cendol ni..hehehe
    Jom terjah post menarik dari Sharafie ..Tips Perkahwinan – Dua Jiwa 1001 PerbezaanMy Profile

  7. Wahh sedapnyaaa cendoll…lama xmkn cendol…tiba2 tringin nk makan cendol plak ni…heeee

  8. wakakaka titan :p

  9. sedapnya kak jie.. tapi disebabkan tengah diet, kena pantang dulu..

  10. lama dah tak makan cendol nih.

  11. Confirm si Titan tepuk dahi baca entry WW arinie ….heheheehe

  12. ahaha…mmg mengena dgn titan..kahkah

  13. cendol banting!! hahahaa… kena terjah dengan kitorang.. hehehee

  14. cendol..cendol…
    dengar citer masa SBB tu k.jie jumpa dia and terus bagi password

  15. Nun disana orang Banting tersedak namanya disebut-sebut. :-)

  16. assalamualaikum kujie…sedapnya cendol tu..:)

  17. wah terliur bila tgk..
    sedapnya.. ^_^

  18. tambah-tambah minum ketika panas terik.

  19. terelan air liur melihatnya.

  20. cendol yang begitu menyelerakan.

  21. pi tanya tuan punya badan ada ke dia cakap tak test lagi cendol tu..kata raja cendol..haha

  22. oitttt..oitttt..
    ni dah masuk tahap wajib dah kak jie kena belanja cendol ni..

  23. sempat duduk bersebelahan dengan blogger hebat ini tapi tak sempat saling tegur

  24. tunggu punya tunggu punya tunggu tak sampai-sampai cendol kat meja VIP ingatkan hotel cancel ke!!!!

  25. mana lah sy nak cari cendol tengahari ni kak jie oii.. *meleleh air liur*

  26. cendol ni titan yg sponsor ke kakjie

  27. Memang titan betul ni. Kembang kempis hidung kacak dia baca entry ni nanti.. hohoho

  28. oke paham2.. ahaa

  29. Pekatnya santan…
    Memang terliur…

  30. cendol dah titan tak bleh dipisahkan.. sedap plak tengok gambar cendol.. hari tu tak sempat rasa, sibuk buat kerja..

  31. kah3 cendollllll

  32. titan di mana2 hihihi

  33. Patut suruh dia bawa cendol keliling dewan hehehe..

  34. Cendol identik dengan bro titan..apalagi cendol bantingnya hehehe

  35. ooo ni la password titan yang heboh hari tu ye haha

  36. rugi tak de masa kak jie sebut cendol dalam dewan tu.. hehee

  37. Nampaknya strategi titan dah menjadi….titan & cendol ibarat kuku dan isi…hehe

  38. a’ah masa makan cendol sy tanya diorang ,” eh titan datang tak ?” aura titan dan cendol ahaks ..

  39. ingat cendol, ingat titan..hehehe..lekat dah bagaikan tak boleh nak dipisahkan..

  40. femes cendol banting ni..pagi2 rasa na makan cendol..haha

  41. Ini namanya Cendol Titan ye? mesti sedap hahaha

  42. memang sedap cendol ni…tapi lupa nak makan sebelah mamat yang kantoi tu

  43. Kreatif!!

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam