Tukang Kutip Dah Balik Kampung

Kosong…..

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. wah memang kosong ..
    Jom terjah post menarik dari zool ..Beza Ramadhan 1433H dan sebelumnyaMy Profile

  2. Sepi banget suasananya, dah pada mudik semua kali..
    Jom terjah post menarik dari Ramzi ..Cara Mengedit Template Blog Agar Seo FriendlyMy Profile

  3. Ini mesti berterabut troli di tempat lain. Susah juga kalau tidak mempunyai sistem duit digunakan apabila hendak mengunakan troli.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # Salam AidilfitriMy Profile

  4. tukang kutip tu saje nak tunggu last minute baru kutip kot..

    memang sekarang ni mana mana pasaraya pun sesak..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Barang larangan ? Asalkan cukai dibayar mungkin boleh dijualMy Profile

  5. mcm kt tesco rawang je ni…

  6. patutnya, edit sikit gambar tu letak muka najwa latif..ekeke
    baru rare… 😀
    selamat hari raya..
    Jom terjah post menarik dari syahrilhafiz ..Wordless Wednesday #18 : Salam AidilfitriMy Profile

  7. hahah klakar gile. terpaksa la kutip sendiri kt mana2 tmpt yg jumpa.
    Jom terjah post menarik dari Ekspresi Ruang ..Teater Rumah RM6.25 Juta Bertemakan Filem Dark Knight Rekaan Elite HTSMy Profile

  8. haha, sampai macam tu sekali ka..
    Jom terjah post menarik dari titan ..HAU, HAU, HAU!My Profile

  9. Kosong..kosong..kosong. Pastinya semuanya ada di dalam. Masing-masing berlumba memenuhkan troli.
    Jom terjah post menarik dari Cikgu Hairul ..5 tips shopping last minutesMy Profile

  10. Sobri Mansor says:

    Jauh beno kampung. Hehehehehe

  11. Hmmm sepi ya 🙂

  12. Soping lagi kakjie ?
    Jom terjah post menarik dari puanbee ..Seharian Dan FotoMy Profile

  13. hush dasat orang soping sampai troli habis pakai! pastu tukang kutip letih nak kutip agaknya…
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..Balloting dayMy Profile