Hidup Biar Sedap – Teman Merdeka Paling Hot!

53 Teman Terhangat Hidup Biar Sedap Hari  Merdeka 2010

Dalam tempuh setahun bermula dari  31-08-2009 hingga 31-08-2010, mereka ini telah menjadi teman pengkomen yang paling hangat di blog Hidup Biar Sedap. Mereka menjadi antara ratusan pengkomen yang dianggap sahabat .  Semoga terpelihara persahabatan kami ini dan dijauhi kami dari segala prasangka buruk juga semoga persaudaraan yang terjalin ini mendapat rahmat-Mu…

Nota : 35% – Perempuan 65% Lelaki.

  1. maza (527)
  2. denaihati (464)
  3. tekkaus (327)
  4. samdaddycool (282)
  5. beliamuda (267)
  6. mijie (242)
  7. hafizmd (232)
  8. fiezaradzi (231)
  9. ~mrs azmi~ (195)
  10. Kak Long (189)
  11. Lan Bingka (187)
  12. yonna (187)
  13. klcitizen (171)
  14. megat (171)
  15. Bb Hussain (150)
  16. Kreuger (147)
  17. chekgu naman (144)
  18. iza~de~bi… (142)
  19. ishak (141)
  20. mrs azmi (140)
  21. ariff (137)
  22. x-po (133)
  23. zool (127)
  24. Nadri (122)
  25. farah (120)
  26. Tie (119)
  27. Incik Res… (118)
  28. Amir (114)
  29. arin (108)
  30. zuls (106)
  31. adamfaiz (103)
  32. kruel74 (103)
  33. eyriqazz (96)
  34. cheryna (94)
  35. syahirul (94)
  36. wanmus (94)
  37. Mak Su (93)
  38. mrkay (93)
  39. Azizuan (92)
  40. TMUkmkd (92)
  41. Eriyza (86)
  42. Faizal @ FTN (86)
  43. nuaeman (86)
  44. Jard (83)
  45. blowie (82)
  46. izzah (80)
  47. Kie-yu (79)
  48. mohdisa (79)
  49. cikgu isza (78)
  50. Mr.Bintang (77)
  51. yoy (76)
  52. samanosuk… (73)
  53. KNizam (72)



Terimakasih kerana sentiasa meluangkan masa memberi feedback dan respon pada setiap entri walaupun kadang² sekadar entri 2 baris.  Semua coretan yang dititipkan di sini adalah peneman kehidupan saya seharian.

Dan persembahkanlah yang terindah bagi sahabatmu
Jika dia harus tahu musim surutmu, biarlah dia mengenali pula musim pasangmu.
Gerangan apa sahabat itu jika kau sentiasa mencarinya, untuk sekadar bersama dalam membunuh waktu?
Carilah ia untuk bersama menghidupkan sang waktu!
Kerana dialah yang bisa mengisi kekuranganmu, bukan mengisi kekosonganmu.

Dan dalam manisnya persahabatan, biarkanlah ada tawa ria dan berkongsi kegembiraan..
Kerana dalam titisan kecil embun pagi, hati manusia menemui fajar dan ghairah segar kehidupan.

~ Puisi Persahabatan Khalil Gibran ~

Terimakasih dan sejuta penghargaan juga untuk semua teman yang tidak tersenarai disini  tetapi sentiasa menjadi ‘kawan senyap’ dengan terus menyokong kujie2.com – semoga persahabatan kita terus berkembang dan tidak senyap sunyi lagi.

p.s – Ini adalah Teman Terhangat Hari  Merdeka 2009 – 52 Teman Terhangat Hari Merdeka 2009

Nota : Maza masih mengunguli carta untuk 2 tahun berturut-turut.

©kujie – Mungkin mentari tidak menjejak bumi, namun cahayanya tetap menerangi:smile:

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Wah , tak sangka banyak kali juga saya dah tinggalkan komen kat blog kak Jie ni .

    Rasanya macam baru je baca blog kak Jie ni 🙂
    Jom terjah post menarik dari Farah ..Soalan Yang Perlu Jawapan My Profile

  2. jauh beza saya dengan en maza kita ni.. hehee..
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Lelaki Liat BerpuasakahMy Profile

  3. hai kengkawan..

    saya lah maza gitew..
    cute kan?

    wakakakak
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari maza ..Merdeka! tewas di atas ranjangMy Profile

  4. Hidup Seorang Blogger says:

    wah.. bertuah lah siapa yg tersenarai tu.. Congrat..
    Jom terjah post menarik dari Hidup Seorang Blogger ..Gaya Hidup Seorang Blogger Separuh MasaMy Profile

  5. wah..seganya aku nama aku tak tersenerai..haha

  6. boleh bah kalau kau mus..

  7. jawatan kosong says:

    Selamat ya buat yang sudah masuk list.. MERDEKA!!!
    Jom terjah post menarik dari jawatan kosong ..The Royale Bintang Kuala Lumpur Jobs as Hotel TraineesMy Profile

  8. saya selalu ikut cerita kak g.. ada juga bagi komen. cuma semenjak 2 menjak bulan puasa, masa utuk ber onlie agak terhad… suka dengan entry2 kak g… selamat berpuasa.. selamat menyambut hari raya yg bakal tiba..
    Jom terjah post menarik dari zulman ..Tuhan Tolong Sampaikan PadanyaMy Profile

  9. Terima kasih Kak Jie..sudi singgah blog saye.. :mrgreen: sukenye!
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Esok cuti! Apa maknanyaMy Profile

  10. Suka ngn jawapan Kak Jie tuh.. :mrgreen:

    p/s – PR boleh dicarik..kawan sukar dicari ganti.. 😛
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Esok cuti! Apa maknanyaMy Profile