Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

36 thoughts on “Terputus sudah…

    1. kawasan taman perumahan Kak Jie mmg selalu ada masalah dgn talian telefon – hujan ribut sikit je mesti talian rosak
      TM tu tiap minggu berkampung dok belek ‘main box’ kotak putih tepi simpang tu..tak pernah habis

  1. Welcome back kak jie. Internet dah ok tu.. Hehe.
    .-= Amir´s last blog ..Amir Said Berpindah ke Rumah Baru Bhg 2 =-.

  2. Kalau saya, konpem dah demam ni 😳 πŸ˜†
    .-= Adly´s last blog ..Apa Yang Penting? Kerjasama! =-.

  3. pehal?
    anaknya gigit kabel ke?
    .-= TMUkmkd´s last blog ..Menulis Tulisan Jepun Di Ubuntu =-.

  4. tak apa kak dugaaan..walau macamamana pun orang tetap masuk blog kakak nie…
    .-= ishak´s last blog ..Jadi blogger itu macam artis ? aku bangkang ! =-.

  5. susah nye idup seorang blogger tanpa internet…
    :mrgreen:
    .-= Azah´s last blog ..8 Things How Am I Differ From You =-.

Comments are closed.