Kisah Blogger Kisah Aku Kisah Dia Suamiku


Ini cerita Menanti Kasih tahun 2008 dengan watak Hajah Kujie.  Suami cakap lepas dia balik dari Algeria, Insyaallah kami akan ke Tanah Suci.  Watak ini mendahului.


Sekarang watak baru tahun 2010. Novel yang akan dilancarkan oleh salah seorang kawan blogger yang punya hubungan dalam talian saling sokong menyokong. Tahniah Nueman untuk novel Diari Mat Kilang

Bulan lepas saya beli novel blogger KhairiYuda Di Padang Maya untuk Intan tetapi rasanya novel ini tidak sesuai untuk anak gadis gaya Disney yang berfantasi fairy tale. Novel ini sesuai untuk Angah peminat Harry Porter.

Tadi melawat blog Khairi ( walau pun saya kurang dilihat di kotak komen tapi masih melawat kawan² sebenarnya ) ternampak posting ini

Wah………tajuk entri tu buat hati bikin keruan.:lol:

Khairi pergi Algier – jaraknya dengan tempat suami di Constantine lebih kurang 480 kilometer.

©kujie – Wahai cermin, cerminku yang ajaib. Siapakah wanita paling cantik di dunia ini?

20 Replies to “Kisah Blogger Kisah Aku Kisah Dia Suamiku”

  1. off topik ye

    guna plugin platinum seo
    tak de rahsia apa…cuma tak index saja
    kak jie pun tatau itu langkah yg baik ke tidak
    tak pandai SEO

  2. errr… kujie hehhee.

    tadi bising sgt kan sebab saya kat bawah basement kl sentral tu tempat tunggu bas rapidkl. kat sebelah pun berlaku construction untuk hypermarket baru.

    mmm… 480km, jauh tu. Kalau dekat2 boleh gak kujie nak kirimkan lepat pisang ke, kuih cara ke seri ayu ke hehehhe.
    Jom terjah post menarik dari Khairi ..Gadis cantik AlgeriaMy Profile

  3. Terima kasih kak Jie,

    Novel saya itu adalah novel humor jadi watak kak jie yang muncul pun ala-ala komedi juga. 🙂

Comments are closed.