Doa Memikat Isteri Orang

Dulu ada post cara memikat bini orang , mungkin tak berhasil. Jadi perlu mempertingkatkan usaha dengan berdoa. Saya tak pernah jumpa doa macam ni. Isshh………… berdoalah benda lain.  Buat apalah sampai nak berdoa untuk memikat isteri orang tu.  Tak baik nak runtuhkan rumahtangga orang. Doa moga rumahtangga mereka kekal bahagia aman damai ke akhir hayat kan lebih elok. Kalaulah anda bujang, carilah gadis yang masih belum bertukar geran ( belum dimiliki )

Doa harian seperti doa sebelum tidur bolehlah saya bagi. Intan cukup hafal doa ni… he he he.

Ada dalam bentuk PDF, boleh muat turun doa-doa harian di [sini]

Tips untuk mudah tidur lena. Tak perlulah sampai macam iklan tilam sultan Ikea

Tasbih, tahmid dan takbir  – Subhanallah , Alhamdulillah dan AllahuAkbar . Tak perlu nak bilang berapa kali sebab rasanya tak sempat pun 33 kali dah lena. Syaitan tu dengki mana boleh tengok kita berzikir. Dia mesti melompat-lompat atas kelopak mata suruh pejam…

Apesal Tak Klik?

Comments

  1. nizam6281 says

    hoho..ade gak doa meikat isteri oranng…
    sah nak meruntuhkan masjid orang kan
    .-= nizam6281´s last blog ..TAWARAN BIASISWA DARI MARA (KE JEPUN) 2010 =-.

  2. yonna says

    LOL. dia nak bini siapa ni,ma? HAHAHHA baik lah dia mnintak doa cepat kaya ke,ada jugak logiknya T______________T

    yonna hafal doa nak tidur je hahaha
    eh boleh gelak pulak T__________T
    intan yang kecik tu pun hafal doa bgn tido :p

  3. says

    alamak..ramai lagi anak dara.bini orang pun nak usya..hehe :mrgreen: ..btw..itu guna plugin apa utk tau referal camtu?
    .-= aizuddin´s last blog ..Basic Pasal Nuffnang Yang Patut Anda Tahu =-.

  4. Tie says

    Ish ish ish….!! Macam-macam pesen orang ni. :lol:

    Eh… dah lama Tie tak datang sini, ekk. Baru perasan. Hi hi….

    .
    .
    .
    Suka theme ni. Sejuk mata memandang. Sekarang ni kat ganu panas ting ting!!

    • Tie says

      Laa… bila baca kat bawah ‘Selamat Datang’ tu tertulis “Kunjungan terakhir anda pada Sun, Feb 14, 2010 07:21:22 PM” . Macam mana boleh terlepas pandang, ekk ? :oops:

      .
      .
      ~ Kat sini streamyx dah slow semula.. puas menunggu loadingnya.

  5. says

    kadang2 bini org pun terlebih gatal, heheheh

    bertepuk sebelah tangan pasti tidak berbunyi,,, skrg bukan lelaki je mulakan….perempuan pun dah ada mulakan
    .-= mijie´s last blog ..Ringkas sahaja =-.

  6. says

    betul..banyak gadis yg di luar sana dh ada pengalaman macam bini org..kenapa yg dah bersuami juga yg di cari a.k.a digilakan :mrgreen:

    wordpress nya template lelawa jugak kan…

  7. Nadri says

    kebiasannya, isteri orang memang cantik dimata lelaki yang dah kawin..klu tak percaya, cubalah tanya abang2 yang dah kawin kat luar sana..klu tak pandai kawal diri, boleh rosak rumahtangga orang lain..
    .-= Nadri´s last blog ..Anai-Anai & Al-Quran =-.

    • Azizuan says

      kat mata orang bujang pon cantik gak..haha
      orang cakap pompuan yang dah kawin ni muka berseri sikit dari bujang..kan?kan?
      .-= Azizuan´s last blog ..Kedah Kalah, Negeri Sembilan Juara Final Piala FA =-.

  8. Jiji says

    Lol!! sampai tahap tuh! jelas sangat masyarakat sekarang dah rusakk!!
    .-= Jiji´s last blog ..Aku mimpikan lelaki lain… =-.

  9. Hafiz Mohd says

    buruk benar perengai org skuwnk nih.. mula2 bini org lepas tu nenek org pulak.. >_<
    .-= Hafiz Mohd´s last blog ..Life Without Phone =-.

  10. says

    Salam kunjungan,

    Bagus jugak insan yang mencari maklumat berkaitan tajuk entri tu. Mungkin impak perasaan ingin tahu:

    1. Mencari maklumat berkaitan doa-doa sampingan.
    2. Pernahkah orang buat entri seperti itu.
    3. Bersedia drp isterinya didoakan oleh orang lain.
    4. Meneroka ruang yang mungkin tak terfikir oleh orang lain.
    5. Mcm-mcm alasan boleh diberi…

    hheheheh….
    Lama sungguh tak komen kat blog kujie aihhh…
    .-= Azlanlin´s last blog ..ROBOTIK : Bualan anak-beranak =-.

  11. MrRollies says

    siot tol sape yg search ni..
    xde pompuan lain ke? huhu
    nak bini org gak =oo=
    .-= MrRollies´s last blog ..Filem Gay Melayu : Apa Fedahnya? =-.

    • says

      itulah sha………….ramai lagi gadis yang masih boleh dimiliki , nak juga pikat bini orang

      nak tau ke ngapa bini orang ni ‘terhot dipasaran’?

      huhu….. nanti keluar banyak fakta nanti, kecil hati pula anak2 dara ..haha

  12. samanosuke_04 says

    haish!! suka sangat kakjie guna tajuk2 perangkap camnie.. baru ingat bleh curik bini orang betol2 tadi.. haish.. heehee, papepun thanks for sharing… hoho, apsal lepas klik link tue sampai kat blog azmanishak rr? ke memang sengaja buat camtue?
    .-= samanosuke_04´s last blog ..Top 7 Benda Best Nak Buat Bila Bersendirian.. =-.

    • says

      nk kena tarik telinga la tu….. bini orang nk dipikat
      kan ramai lagi gadis2 genit..kat facebook banyak..hehe
      mmg doa2 harian tu dgn pic tu dari sana

  13. says

    memang selalu bini orang tu nampak cantik daripada bini sendiri.. syaitan menjalankan tugasnya. bab doa tidur tu.. anak saya panggil doa Allah.. kadangkala bila dia takut malam-malam mula ler dia suruh baca doa tu. Dah berkali-kali ajar itu doa tidur tapi susahnya nak hakis pandangan pertama seorang anak :)
    .-= cikgu isza´s last blog ..Cikgu-Cikgu Diserang! =-.

    • says

      rumput halaman org nampak segar, sedangkan yg dlm halaman sendiri tak dibaja…hehe
      budak2 tapi apa saja doa yg dia minta, kalau utk kebaikan – biar saja.
      cakap benda2 yg baik juga doa, kan…

  14. kreuger says

    salam kak jie. curik-curik online pakai handpone.
    bill nak naik sampaio RM3k. meksis gila. tak pandai
    buat Data Charge Calculation. Besok depa akan revert
    balik pasal apa naik sampai RM3k. gile..

    lupe nak cakap.. thanks for the backlink.
    ianya muncul kat blog plak. heran betoi.
    mungkin sebab kakjie ada pakai plugin do follow kot?
    saya pon dah aktivate kan plugin tu. so kalau ade orang
    buat backlink dia cepat menangkap le cenggitu.
    tapi saya pon tak paham sangat ke-related-an mende
    alah plugin tu.

    • says

      3k, dpt advertorial tiap hari baru cukup sebulan tu..hehehe
      itulah backlink tu kadang2 pening..angau kot
      kadang2 ada..kadang2 susah nk muncul

  15. Wan Perlis says

    perkongsian yg baik dr kak kujie
    .-= Wan Perlis´s last blog ..Kritikan Untuk Industri Hiburan Tempatan =-.

  16. says

    hik3..terkejut bila baca tajuk..adake doa camtu…hak3…dulu pernah susah tidur lena..
    .-= eyriqazz´s last blog ..Kenangan Saya Bersama RTM =-.

    • says

      uik……….jgn minta doa mcm tu
      kalau kak jie bagi
      hangus blog ni kena bakar dgn ‘presiden persatuan isteri-isteri semalaysia’

  17. yoy says

    peh..mmg beliau seorang yang benar2 ikhlas dalam mencintai isteri orang.. :mrgreen: :twisted:
    .-= yoy´s last blog ..Kisah Aku dan Resdung. =-.

  18. hydir says

    hoh .. ingat ada doa macam tu .. macam tak caya jer :)
    tp lebih elok doa untuk pasangan masing2 .. pikat pasangan masing2

    “Ya Allah, kurniakanlah aku isteri-isteri yang soleh dan zuriat yang soleh yang menyejukkan hati dan pandanganku. Amin!”
    .-= hydir´s last blog ..Mari belajar kitaran hidup blogger =-.

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.